Ο κόσμος το 2030 Σύμφωνα με το WEF: Great Reset, Παγκόσμιος Έλεγχος, «Μετα-ανθρωπισμός»
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) και οι συνεργάτες του, θέλουν να οδηγήσουν τον κόσμο σε μια νέα εποχή χωρίς ιδιοκτησία ή ιδιωτικότητα.
Tου Antony P. Mueller
Απόδοση στα Ελληνικά: Νίκος Μαρής
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) ιδρύθηκε πριν από πενήντα χρόνια. Έχει αποκτήσει ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα με το πέρασμα των δεκαετιών και έχει γίνει μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες φουτουριστικής σκέψης και σχεδιασμού. Ως τόπος συνάντησης της παγκόσμιας ελίτ, το WEF συγκεντρώνει τους ηγέτες των επιχειρήσεων και της πολιτικής, μαζί με μερικούς επιλεγμένους διανοούμενους. Το βασικό κίνητρο του φόρουμ είναι ο παγκόσμιος έλεγχος. Οι κορυφαίες του αξίες δεν είναι οι ελεύθερες αγορές και η ατομική επιλογή, αλλά ο κρατικός παρεμβατισμός και ο κολεκτιβισμός. Η ατομική ελευθερία και η ιδιωτική ιδιοκτησία πρόκειται να εξαφανιστούν από αυτόν τον πλανήτη έως το 2030 σύμφωνα με τις προβλέψεις και τα σενάρια του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.
Οκτώ προβλέψεις
Η ατομική ελευθερία κινδυνεύει ξανά. Αυτό που μπορεί να μας περιμένει προβλεπόταν τον Νοέμβριο του 2016, όταν το WEF δημοσίευσε τις «8 προβλέψεις για τον κόσμο το 2030». Σύμφωνα με το σενάριο του WEF, ο κόσμος θα γίνει ένα πολύ διαφορετικό μέρος από ό,τι είναι τώρα, γιατί ο τρόπος με τον οποίο εργάζονται και ζουν οι άνθρωποι θα υποστεί έναν βαθύ μετασχηματισμό. Το σενάριο για τον κόσμο του 2030 είναι κάτι περισσότερο από μια πρόβλεψη. Είναι ένα σχέδιο του οποίου η εφαρμογή έχει επιταχυνθεί δραστικά από τότε, με την μεσολάβηση της πανδημίας και των συνακόλουθων περιοριστικών και απαγορευτικών μέτρων.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις των «Συμβουλίων του Παγκόσμιου Μέλλοντος» του WEF, η ιδιωτική ιδιοκτησία και η ιδιωτική ζωή θα καταργηθούν την επόμενη δεκαετία. Η επερχόμενη απαλλοτρίωση θα προχωρήσει περισσότερο ακόμη και από την κομμουνιστική απαίτηση για κατάργηση της ιδιοκτησίας των συντελεστών της παραγωγής, που άφηνε όμως χώρο για ιδιωτικά αποκτήματα. Η πρόβλεψη του WEF λέει ότι ακόμα και τα καταναλωτικά αγαθά δεν θα αποτελούν πλέον ιδιωτική ιδιοκτησία.
Εάν η πρόβλεψη του WEF πραγματοποιηθεί, οι άνθρωποι θα πρέπει να νοικιάζουν και να δανείζονται τα αναγκαία από το κράτος, το οποίο θα είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης όλων των αγαθών. Η προμήθεια αγαθών θα κατανέμεται σύμφωνα με ένα κοινωνικό point system. Τα ψώνια με την παραδοσιακή έννοια θα εξαφανιστούν, όπως και οι ιδιωτικές αγορές αγαθών. Κάθε προσωπική κίνηση θα παρακολουθείται ηλεκτρονικά και όλη η παραγωγή θα υπόκειται στις απαιτήσεις της καθαρής ενέργειας και ενός βιώσιμου περιβάλλοντος.
Προκειμένου να επιτευχθεί η «βιώσιμη γεωργία», τα προμηθευόμενα τρόφιμα θα είναι κυρίως χορτοφαγικά. Στη νέα, ολοκληρωτική οικονομία υπηρεσιών, η κυβέρνηση θα παρέχει στοιχειώδη στέγαση, τρόφιμα και μεταφορές, ενώ τα υπόλοιπα θα πρέπει να δανείζονται από το κράτος. Η χρήση των φυσικών πόρων θα μειωθεί στο ελάχιστο. Σε συνεργασία με τις λίγες χώρες-κλειδιά, ένας παγκόσμιος οργανισμός θα θέσει την τιμή των εκπομπών CO 2 σε εξαιρετικά υψηλό όριο, για να αποθαρρύνει τη χρήση τους.
Στο παρακάτω διαφημιστικό βίντεο, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ συνοψίζει τις οκτώ προβλέψεις του στις ακόλουθες δηλώσεις:
- Οι άνθρωποι δεν θα κατέχουν τίποτα. Τα αγαθά θα είναι είτε δωρεάν ή θα πρέπει να δανείζονται από το κράτος.
- Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα είναι πλέον η κορυφαία υπερδύναμη, αλλά θα κυριαρχούν λίγες χώρες.
- Τα ανθρώπινα όργανα δεν θα μεταμοσχεύονται αλλά θα δημιουργούνται σε τρισδιάστατους εκτυπωτές.
- Η κατανάλωση κρέατος θα ελαχιστοποιηθεί.
- Θα λάβει χώρα ένας μαζικός εκτοπισμός ανθρώπων, με δισεκατομμύρια πρόσφυγες.
- Για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, θα καθοριστεί μια παγκόσμια τιμή αγοράς σε υπερβολικά υψηλά επίπεδα.
- Οι άνθρωποι μπορεί να προετοιμαστούν για να πάνε στον Άρη και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι για την εύρεση εξωγήινης ζωής.
- Οι δυτικές αξίες θα δοκιμαστούν μέχρι το σημείο θραύσης τους.
Πέρα από την ιδιωτικότητα και την ιδιοκτησία
Σε μια δημοσίευση για το WEF, η Δανή οικο-ακτιβίστρια Ida Auken, η οποία υπηρέτησε ως υπουργός περιβάλλοντος της χώρας της από το 2011 έως το 2014 και εξακολουθεί να είναι μέλος του δανικού κοινοβουλίου, εκπόνησε ένα λεπτομερές σενάριο ενός κόσμου χωρίς ιδιωτικό απόρρητο ή ιδιοκτησία. Στο «Welcome to 2030», οραματίζεται έναν κόσμο όπου «δεν κατέχω τίποτα, δεν έχω ιδιωτικό απόρρητο και η ζωή δεν ήταν ποτέ καλύτερη». Μέχρι το 2030, λέει το σενάριό της, τα ψώνια και η κατοχή πραγμάτων θα έχουν καταστεί άνευ αντικειμένου, επειδή όλα όσα ήταν κάποτε προϊόντα θα είναι πλέον υπηρεσίες.
Σε αυτόν τον ειδυλλιακό νέο κόσμο της, οι άνθρωποι έχουν δωρεάν πρόσβαση σε μεταφορές, στέγαση, τρόφιμα, «και όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινή μας ζωή». Καθώς αυτά τα πράγματα θα γίνουν δωρεάν, «κατέληξε να μην έχει νόημα να κατέχουμε πολλά πράγματα». Δεν θα υπάρχει ιδιωτική ιδιοκτησία σπιτιών, ούτε θα πληρώνει κανείς ενοίκιο, «επειδή κάποιος άλλος θα χρησιμοποιεί τον ελεύθερο χώρο μας όποτε δεν θα τον χρειαζόμαστε». Το σαλόνι ενός ατόμου, για παράδειγμα, θα χρησιμοποιείται για επαγγελματικές συναντήσεις όταν απουσιάζει. Ανησυχίες όπως «οι ασθένειες λόγω του τρόπου ζωής, η κλιματική αλλαγή, η προσφυγική κρίση, η περιβαλλοντική υποβάθμιση, οι πυκνοκατοικημένες πόλεις, η ρύπανση των υδάτων, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η κοινωνική αναταραχή και η ανεργία» θα είναι παρελθόν. Η συγγραφέας προβλέπει ότι οι άνθρωποι θα είναι ευτυχισμένοι απολαμβάνοντας μια τόσο καλή ζωή, που θα είναι πολύ καλύτερη «από την πορεία που βρισκόμασταν πριν, όταν έγινε τόσο ξεκάθαρο ότι δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο ανάπτυξης.»
«Οικολογικός παράδεισος»
Στη συνεισφορά της στην Ετήσια Σύνοδο των Συμβουλίων για το Παγκόσμιο Μέλλον του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ το 2019, η Ida Auken προβλέπει το πώς μπορεί να μοιάζει ο κόσμος στο μέλλον «αν κερδίσουμε τον πόλεμο ενάντια στην κλιματική αλλαγή». Μέχρι το 2030, όταν οι εκπομπές CO 2 θα έχουν μειωθεί κατά πολύ, οι άνθρωποι θα ζουν σε έναν κόσμο όπου το κόκκινο κρέας στα πιάτα «θα είναι ένα σπάνιο θέαμα» ενώ το νερό και ο αέρας θα είναι πολύ καθαρότερα απ’ ό,τι σήμερα. Εξαιτίας της μετατόπισης από την αγορά αγαθών στη χρήση υπηρεσιών, η ανάγκη να έχουμε χρήματα θα εξαφανιστεί, επειδή θα ξοδεύουμε ολοένα και λιγότερο για αγαθά. Ο χρόνος εργασίας θα συρρικνωθεί και ο ελεύθερος χρόνος θα αυξηθεί.
Δείτε σχετικά: Οι απάνθρωπες απαιτήσεις της Greta Thunberg
Για το μέλλον, η Auken οραματίζεται μια πόλη όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν αντικαταστήσει τα συμβατικά οχήματα εσωτερικής καύσης. Οι περισσότεροι δρόμοι οι θέσεις στάθμευσης θα έχουν γίνει καταπράσινα πάρκα και ζώνες περπατήματος για τους πεζούς. Μέχρι το 2030, η γεωργία θα προσφέρει κυρίως φυτικές εναλλακτικές λύσεις στην προμήθεια τροφίμων αντί για κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα. Η χρήση της γης για την παραγωγή ζωοτροφών θα μειωθεί σημαντικά και η φύση θα αρχίσει να επεκτείνεται ξανά σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η πλαστογράφηση της κοινωνικής συναίνεσης
Πώς μπορούν να δεχτούν οι άνθρωποι ένα τέτοιο σύστημα; Το δόλωμα για να παρασυρθούν οι μάζες είναι οι εγγυήσεις της ολοκληρωμένης υγειονομικής περίθαλψης και ενός εγγυημένου βασικού εισοδήματος. Οι υποστηρικτές του Great Reset υπόσχονται έναν κόσμο χωρίς ασθένειες. Λόγω των βιοτεχνολογικά παραγόμενων ανθρώπινων οργάνων και των εξατομικευμένων ιατρικών θεραπειών που βασίζονται στη γενετική , λέγεται ότι θα είναι δυνατή η αύξηση του προσδόκιμου ζωής, ίσως ακόμη και η αθανασία. Η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαλείψει το θάνατο και θα εξαλείψει τις ασθένειες και τη θνητότητα. Ο αγώνας μεταξύ των βιοτεχνολογικών εταιρειών, ώστε να βρουν το κλειδί για την αιώνια ζωή, έχει ξεκινήσει.
Μαζί με την υπόσχεση να μετατραπεί το οποιοδήποτε συνηθισμένο άτομο σε υπεράνθρωπο με σχεδόν θεϊκές ιδιότητες, η υπόσχεση ενός «καθολικού βασικού εισοδήματος» είναι ιδιαίτερα ελκυστική, ιδιαίτερα σε εκείνους που δεν θα βρίσκουν πλέον δουλειά στη νέα ψηφιακή οικονομία. Η απόκτηση ενός βασικού εισοδήματος χωρίς να χρειάζεται να περάσει κανείς από την ταλαιπωρία και τη ντροπή της αίτησης στην κοινωνική πρόνοια, χρησιμοποιείται ως δόλωμα για να κερδηθεί η υποστήριξη των φτωχών.
Για να γίνει οικονομικά βιώσιμη, η εγγύηση ενός βασικού εισοδήματος θα απαιτούσε την εξισορρόπηση των μισθολογικών διαφορών. Οι τεχνικές διαδικασίες μεταφοράς χρημάτων από το κράτος θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση μιας κοινωνίας χωρίς μετρητά. Με την ψηφιοποίηση όλων των χρηματικών συναλλαγών, κάθε μεμονωμένη αγορά θα καταχωρείται. Κατά συνέπεια, οι κρατικές αρχές θα έχουν απεριόριστη πρόσβαση στο να εποπτεύουν λεπτομερώς πώς ξοδεύει το κάθε άτομο τα χρήματά του. Ένα καθολικό βασικό εισόδημα σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά θα παρέχει τις προϋποθέσεις για την επιβολή ενός συστήματος κοινωνικού καταλογισμού και θα παρέχει τον μηχανισμό για την τιμωρία των ανεπιθύμητων συμπεριφορών και για τον εντοπισμό των περιττών και ανεπιθύμητων πολιτών .
Ποιοι θα είναι οι ηγέτες;
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ σιωπά στο ερώτημα ποιος θα ηγείται σε αυτόν τον νέο κόσμο.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσδοκούμε ότι οι νέοι κάτοχοι της εξουσίας θα είναι καλοπροαίρετοι. Ωστόσο, ακόμη και αν οι κορυφαίοι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων της νέας παγκόσμιας κυβέρνησης δεν ήταν κακοί αλλά απλώς τεχνοκράτες, για ποιο λόγο μια διοικητική τεχνοκρατία να πρέπει να συμβιβαστεί με τους ανεπιθύμητους; Τι νόημα έχει για μια τεχνοκρατική ελίτ να μετατρέψει τον κοινό άνθρωπο σε υπεράνθρωπο; Γιατί να μοιραστεί τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης με τις μάζες και να μην διατηρήσει τον πλούτο για τους λίγους εκλεκτούς;
Χωρίς να παρασύρεται από τις ουτοπικές υποσχέσεις, μια νηφάλια αξιολόγηση αυτών των σχεδίων δεν μπορεί παρά να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι σε αυτόν τον νέο κόσμο, δεν θα υπήρχε θέση για τον μέσο άνθρωπο, και ότι αυτός θα απομακρυνόταν μαζί με τους «άνεργους» τους «αδύναμους στο μυαλό» και τους «κληρονόμους ελαττωματικών γονιδίων». Πίσω από το κήρυγμα του προοδευτικού ευαγγελίου της κοινωνικής δικαιοσύνης από τους υποστηρικτές του Great Reset και πίσω από την καθιέρωση μιας νέας παγκόσμιας τάξης, κρύβεται ο φρικτός σχεδιασμός της ευγονικής, η οποία ως τεχνική ονομάζεται τώρα «γενετική μηχανική» και ως ένα κίνημα ονομάζεται « μετα-ανθρωπισμός », (trans-humanism) ένας όρος που επινοήθηκε από τον Julian Huxley, τον πρώτο διευθυντή της UNESCO .
Οι υποστηρικτές του σχεδιασμού αυτού σιωπούν για το ποιοι θα είναι οι ηγέτες σε αυτόν τον νέο κόσμο. Η δυστοπική και κολεκτιβιστική φύση αυτών των προβλέψεων και σχεδίων είναι το αποτέλεσμα της απόρριψης του ελεύθερου καπιταλισμού. Η δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου μέσω μιας δικτατορίας είναι μια αντίφαση εξ ορισμού. Η απάντηση στα τρέχοντα προβλήματα δεν είναι η λιγότερη, αλλά η περισσότερη οικονομική ευημερία. Επομένως, χρειαζόμαστε περισσότερες ελεύθερες αγορές και λιγότερο κρατικό σχεδιασμό. Ο κόσμος γίνεται πιο πράσινος και έχει ήδη αρχίσει μια πτώση του ρυθμού αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού. Αυτές οι τάσεις είναι η φυσική συνέπεια της δημιουργίας πλούτου μέσω των ελεύθερων αγορών.
Συμπέρασμα
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) και τα σχετιζόμενα με αυτό ιδρύματα, σε συνδυασμό με λίγες κυβερνήσεις και μερικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας θέλουν να οδηγήσουν τον κόσμο σε μια νέα εποχή χωρίς ιδιοκτησία ή ιδιωτικότητα. Αξίες όπως το πρωτείο του ατόμου, η ελευθερία και η επιδίωξη της ευτυχίας διακυβεύονται, και ετοιμάζονται να απορριφθούν υπέρ του κολεκτιβισμού και της επιβολής ενός «κοινού καλού», όπως αυτό θα ορίζεται από μια αυτοανακηρυγμένη ελίτ τεχνοκρατών. Αυτό που πλασάρεται στο κοινό ως υπόσχεση για ισότητα και οικολογική βιωσιμότητα είναι στην πραγματικότητα μια βάναυση επίθεση στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την ελευθερία. Αντί να χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες ως μέσο βελτίωσης της ζωής, το Great Reset επιδιώκει να χρησιμοποιήσει τις τεχνολογικές δυνατότητες ως εργαλείο υποδούλωσης. Σε αυτή τη νέα παγκόσμια τάξη, το κράτος θα είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης των πάντων. Αφήνεται στη φαντασία μας το ποιοι θα προγραμματίζουν τους αλγόριθμους που θα καθορίζουν την κατανομή των αγαθών και των υπηρεσιών.
Ο Δρ Antony P. Mueller είναι Γερμανός καθηγητής οικονομικών που διδάσκει σήμερα στη Βραζιλία. Δείτε τον ιστότοπο και το ιστολόγιό του .
Το άρθρο δημοσιεύτηκε αρχικά στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Ludwig von Mises
ΠΗΓΗ https://www.eleytheriagora.gr/270910/
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ. ΜΑΡΙΝΑ Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια