Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Α Ν Τ Ι Α Ξ Ι Ε Σ - Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ

 Α Ν Τ Ι Α Ξ Ι Ε Σ

ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ) ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ - Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ




Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ


«ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΞΙΩΝ Η ΔΕ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ»


Ο λόγος που γράφηκαν οι ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ) ΑΞΙΕΣ έναντι των ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ που συνθέτουν την ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, είναι για να γίνει εμφανές ότι ένα συμπαντικό νοήμων ον, ο Άνθρωπος δηλαδή, μέσα στην Νομοτέλεια, κατήντησε ον άλογο, άμορφο, χωρίς Αξία, χωρίς Πολιτεία, χωρίς Κοινωνία και σκοπό ύπαρξης διαπράττει ύβρη προς τους πραγματικούς δημιουργούς τους και προς τον εαυτό του και με αυτό το θανάσιμο αμάρτημα του ο Άνθρωπος αφήνει το ΣΚΟΤΟΣ και το ΚΑΚΟ να εκδικηθούν την νομοτέλεια της ύπαρξης του. Είναι σαφές ότι με την οντολογική του λήθη ο Άνθρωπος, έχει επιτρέψει στο κακό και στο ψευδές να θριαμβεύσουν έναντι της δημιουργικής Αλήθειας που είναι ο ίδιος.
Οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ έναντι των ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ δηλώνουν το μέγεθος του κακού που συμβαίνει στον πλανήτη και την πρωταγωνιστική θέση του ΑΝΘΡΏΠΟΥ μέσα σε αυτό το κακό»

ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ



ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΘΟΥ, ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΚΥΡΙΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΑΡΑΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ. ΔΟΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΡΧΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
  1. Παρουσίαση και ταυτοποίηση του ανθρώπου ως δούλο
  2. Χρήση ενδιάμεσων για την προσέγγιση του Ανθρώπου προς το αντικείμενο της πίστης του
  3. Παραδοχή εντολών και νόμων αντίθετων από την ανθρώπινη λογική
  4. Θρησκευτική διαίρεση των ανθρώπων, κάλυψη και προτροπή προς την μισαλλοδοξία, θρησκευτικοί πόλεμοι, παράλογοι νόμοι, αποφάσεις λειτουργικές του κράτους χωρίς λογική, αποφάσεις δικαστηρίων χωρίς λογική, μόρφωση χωρίς άσκηση λογικής για ουσιαστική παιδεία, κοινωνικά παράλογη συμπεριφορά


ΑΝ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΑΝ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΒΟΥΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ. Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΒΑΣΗ. ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

1. Ψευδαίσθηση Ελευθερίας που να λες ό,τι θέλεις χωρίς όμως να μπορείς να πραγματοποιείς αυτό που θέλεις

2. Συνειδησιακή σκλαβιά από την εξάρτηση των ιερατείων

3. Δέσμευση από τους νόμους εκτός Αξιακού Συστήματος, εκτός Νομοτέλεια

4. Κοινωνική σκλαβιά μέσω χρέους

5. Σκλαβιά μέσω της εξατομίκευσης με ατομικά δικαιώματα

6. Ψευδαίσθηση πολιτικής ελευθερίας εντός κλειστού και συγκεκριμένου κομματικού πολιτικού συστήματος


ΑΝ-ΑΡΕΤΗ


Η ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ. Η ΜΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΩΦΕΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΜΕ ΕΥΤΕΛΗ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ. ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΣΤΟΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΥΤΟΚΛΗΤΩΝ ΕΠΑΪΟΝΤΩΝ. ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΙΕΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ, ΣΤΟΕΣ, ΛΕΣΧΕΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. 
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:

  1.  Η ακαδημαϊκή κοινότητα εκλέγεται με γνώμονα την εξυπηρέτηση της ιδεολογίας του αντίπαλου δέους προς τον Ελληνισμό. Υιοθετεί και προβάλλει ένα Αξιακό σύστημα εναντίον του Ανθρώπου. 
  2. Το πολιτικό κατεστημένο εγκλωβίζει τον Άνθρωπο σε ένα εικονικό περιβάλλον, το οποίο προβάλλεται ως το μοναδικό, ώστε να μην μπορεί ο Άνθρωπος να ξεφύγει από αυτό και τον κρατάει αιχμάλωτο  μακρυά από το περιβάλλον που δικαιούται κι έχει την δυνατότητα να είναι.
  3. Τα ιερατεία με ένα ιερόσυλο, βδελυγματικό πρόσχημα καταβιβάζουν την πνευματική θέση του Ανθρώπου, όπου ισχύει η έλξη των ομόπολων σε σαρκική σχέση κι έτσι καθιερώνουν την φαλλοκρατία σε κοινωνικό και ιερατικό επίπεδο, απαξιώνουν την θήλυ φύση, διαπράττοντας ύβρη κατά της Νομοτέλειας και γίνονται ανεκτικοί στην ομοφυλοφιλία και στην καθιέρωση του τρίτου φύλου.
  4. Η ταυτοποίηση του Ανθρώπου δεν γίνεται από το γένος και το Έθνος από όπου προέρχεται και καθορίζει την ταυτότητα του και την αξία του, αλλά από την δογματική του πεποίθηση και την ιδεολογία που έχει. Έτσι βρίσκεται ο Άνθρωπος εναντίον Ανθρώπου χειραγωγούμενος από τις επιθυμίες των ιερατείων
    .
ΑΝΤΙ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

«ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΝΟΜΩΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΈΝΑ ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΣ ΔΙΚΑΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΝΟΜΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥΣ.
Μια κοινωνία η οποία δεν καλύπτεται από το κοινό περί δικαίου αισθήματος, ζει σε περιβάλλον μη απόδοσης Δικαίου.
Η Νομοθεσία για την παιδεία από πολλά χρόνια έχει κατεύθυνση την στοχευμένα  αλλοίωση της Γνώσης για να είναι ο άνθρωπος όργανο του καθεστώτος και να μην έχει προσέγγιση στην αληθινή Γνώση του υπαρκτού. Μέσω της Νομοθεσίας η Γλώσσα μας απαξιώνεται και μέσω του εκπαιδευτικού κατεστημένου την οραματίζονται άχρηστο μουσειακό έκθεμα.
Η Νομοθεσία για τις κοινωνικές σχέσεις του Ανθρώπου προωθεί την παραφύσει συμπεριφορά εκδικούμενη την Νομοτέλεια. Αίσχιστο παράδειγμα νόμου είναι η ψήφιση στην Βουλή των Ελλήνων το καταστατικό ίδρυσης της Εθνικής τράπεζας και της Τράπεζας Ελλάδος, κατοχύρωσης μέσω αυθαίρετης ερμηνείας της νομολογίας, των νόμων του μνημονίου και των δανειακών συμβάσεω.
Νομιμοποίηση του επαχθούς και επονείδιστου χρέους.
Διαπλοκή εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας μέσω της λειτουργίας κοινοβουλίου και κυβέρνησης από τους ίδιους πολιτευόμενους.
Διαπλοκή με παραδικαστική λειτουργία με συμφέροντα ατομικά, ομαδικά ή συντεχνιακά.
Μέσω της νομοθεσίας επιτρέπεται η λειτουργία σε χιλιάδες δόγματα και αιρέσεις με διαχειριστές λέσχες και άνομα κέντρα εξουσίας να διαλύουν το υπαρκτό και το αληθινό και να οδηγούν τον άνθρωπο εκτός του αξιακού του χώρου.

ΑΝ-ΙΣΟΤΗΤΑ

ΑΝ-ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΊΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΓΝΟΙΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Αυτά τα πλασματικά κοινωνικά δεδομένα προωθούν τον άνισο διαχωρισμό μεταξύ φύλων άρρεν και θήλυ.
Τα ιερατεία διαχωρίζουν βασιζόμενα στην δογματική πίστη τους ανθρώπους και καλλιεργούν ανισότητα με σκοπό την μισαλλοδοξία. Κατάταξη από τα ιερατεία της θηλυκής φύσης ως υποδεέστερης της αρσενικής.
Η περιθωριοποίηση της τρίτης ηλικίας ως περιττή και υπερβαρύνουσα το δημοσιονομικό της πολιτείας.
Η κατάταξη των ανθρώπων και η δυνατότητα μέσω αυτής στην πρόσβαση στην μόρφωση, στην επαγγελματική καταξίωση, σταδιοδρομία, στην πολιτευτική δραστηριότητα, στην ανάληψη αξιωμάτων ανάλογα με την οικογενειακή προέλευση, ανάλογα με την οικονομική κατάσταση, την συμμετοχή σε μυστικές οργανώσεις, μυστικές λέσχες, στοές κτλ.

ΦΘΟΝΟΣ



Η ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΦΘΟΝΟ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΑΤΤΕΙ, ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ, ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΚΟΤΗΤΑΣ, ΖΗΛΕΙΑΣ, ΚΑΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΚΤΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΟΓΩ «ΑΛΛΟΤΡΙΟΙΣ ΑΓΑΘΟΙΣ»

ΑΝ-ΑΛΗΘΕΙΑ


Η ΑΝΑΛΗΘΕΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΛΗΘΗ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΑΛΛΩΤΟΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ.

ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ 
Η ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΝΗΤΙΣΜΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ. Ο ΠΡΟΒΑΛΛΟΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΨΥΧΙΚΗ - ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  

ΔΥΣ-ΑΡΜΟΝΙΑ

ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΔΙΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΥΡΥΘΜΑ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΝΤΑΣ ΜΕΛΗ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.



ΑΝ-ΑΝΔΡΕΙΑ
Η ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΙΚΟΥ ΤΟΥ. ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΤΑΚΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΑΕΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ. ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΟΡΘΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΟΒΙΑ ΠΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΝ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΟΛΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΗΡΩΙΣΜΟΙ» ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.

ΜΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ



Η ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΑΠΟΜΟΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.


ΛΗΘΗ

ΝΟΗΜΩΝ ΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ



« ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ (ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΟΣ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΚΟΜΑ) ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΤΟ ΘΕΪΚΟ - ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ »



«ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΣΟ 

ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΣΟ 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ»



ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ :

1. ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.

2. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.

3. ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.

4. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.

5. ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά.

6. ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.

7. ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.

8. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.

9. ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.

10. ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θράσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».

11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του.

12. ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιο σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια