Οι Ινδιάνοι Κρήτες του Καναδά! Λατρεύουν τον Δία και τον Δαίδαλο! Παίζουν αυλό του Πανός!

 


Γράφει ο μουσικός Φώτιος Τούμπανος
Βρέθηκα στην επαρχία του Οντάριο, 280 χιλιόμετρα βόρεια από το Τορόντο, σε μια ινδιάνικη περιοχή. Κάθε χρόνο έχουν τα δικά τους φεστιβάλ με τις γνωστές παραδοσιακές τους ενδυμασίες, τους χορούς με τις φωτιές, την μουσική, η οποία είναι κρουστά και φωνές και τον παραδοσιακό τους χορό, που εάν είσαι εκεί και τα παρακολουθείς όλα αυτά, βρίσκεσαι σε μια άλλη διάσταση!

MANHATTAN. Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ “INDIANS” ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ $24 ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΛΛΑΝΔΟ (ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟ)

 


Την 24 Μαίου 1626, ο Ολλανδός άποικος, Πίτερ Μίνουιτ, “αγοράζει” από τους Ινδιάνους το νησί του Μανχάταν. Ως αντάλλαγμα προσφέρει αντικείμενα αξίας… 24ων δολαρίων. Το 1624 η ολλανδική εταιρία Dutch West India Company ίδρυσε στο νότιο τμήμα του νησιού το Νέο Άμστερνταμ.ως ένα σταθμό εμπορικών συναλλαγών.

Ο Πίτερ Μίνουιτ ήρθε δύο χρόνια αργότερα και μια απο τις πρώτες ενέργειες του, ως νέος κυβερνήτης, ήταν να “αγοράσει” το νησί. Η έννοια “ιδιοκτησία” ήταν εντελώς άγνωστη στους Ινδιάνους (και η λέξη) , που είχαν κοινή και προσωρινή κατοχή στην γή,αφού κινούνταν διαρκώς για να βρουν τροφή, δημιουργώντας καταυλισμούς.

Έτσι, σε αντίθεση με τους “πολιτισμένους” αποικιοκράτες, θεωρούσαν πως η γή, το νερό, τα δάση κ.α ανήκουν σε όλους και δεν μπορούσαν να καταλάβουν την λέξη “ιδιοκτησία”.

filoitexnisfilosofias

Για αυτό και στην πραγματικότητα δεν υπήρξε “εμπορική συμφωνία”. Οι ινδιάνοι πιθανότατα δέχτηκαν τα “δώρα” των αποικιοκρατών γιατί νόμιζαν ότι αυτοί ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την γη περιστασιακά για τις βασικές ανάγκες τους, όπως έκαναν οι ίδιοι. Δεν μπορούσαν ούτε να καταλάβουν, ούτε να φανταστούν κάποια άλλη χρήση.

Μετά από λίγο θα παρακολουθούσαν έκπληκτοι τους Ευρωπαίους, να φτιάχνουν φράχτες και φρούρια, να βάζουν ένοπλους φρουρούς, φόρους και διόδια και να αλληλοσκοτώνονται (η να βάζουν άλλους να σκοτωθούν) για δικαιώματα ιδιοκτησίας.

Οι “συμφωνίες” συνεχίστηκαν (μετά τους Ολλανδούς αποικιοκράτες, ήρθαν οι Άγγλοι κ.α) , μαζί με την εξόντωση των Ινδιάνων. Από τα πρώτα χρόνια της “ανακάλυψης” της Αμερικής, μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα, εξοντώθηκαν περισσότεροι από 100.000.000 Ιθαγενείς. Είναι το μεγαλύτερο ολοκαύτωμα στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Πηγές: “Peter Minuit, Dutch Colonial Governor”, Encyclopedia Britannica, “Peter Minuit [1580-1638]
Director of New Netherland”, New Netherland Institute, “Η γενοκτονία των Ινδιάνων–Ένα ξεχασμένο Ολοκαύτωμα”.
Praxis Review

ΠΗΓΗ

……………………………………………………………………………….

ΠΗΓΗ

Ε5 – Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ- ΜΕΡΟΣ 1ο: ΕΛΕΥΣΙΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

 

Ε5 – Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ- ΜΕΡΟΣ 1ο: ΕΛΕΥΣΙΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ!!! Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε5 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!! ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ , ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΙ, ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ… ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ! ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ! ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ… ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΟΜΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.

«Οι επίδοξοι έποικοι δεν πρόλαβαν να καθίσουν στην ουρά πίσω από το «γκισέ του ασύλου»-Τους μάζεψαν και τους έστειλαν από κει που ήρθαν»

 


Η μεταναστευτική κρίση στην Ισπανία έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την δική μας στον Εβρο και τα ελληνικά νησιά.

Ενθαρρύνεται από μια γειτονική χώρα που λειτουργεί ως βάση φιλοξενίας και ορμητήριο των επίδοξων εποίκων, εκδηλώνεται σε παραμεθόριες περιοχές ξαφνικά, σαν ένα γιουρούσι αφιονισμένων χούλιγκανς και λειτουργεί ως ένα είδος πολιτικού εκβιασμού αυξομειούμενης έντασης.

Οι λαθρομετανάστες, όπως και στην Ελλάδα, μπορούν να φτάσουν στο ισπανικό έδαφος είτε κολυμπώντας, είτε διασχίζοντας  τάφρους και σκαρφαλώνοντας φράχτες.

Η μεγάλη διαφορά είναι όμως, ότι η Ισπανία ως χώρα που σέβεται τον εαυτό της, δεν μασάει. Τους μαζεύει και τους ξαναστέλνει πακέτο από εκεί που ήρθαν. Χωρίς φυσικά να ακουστεί κιχ στα ευρωπαικά κομμωτήρια που χτενίζεται η Ούρσουλα και οι άλλες κυρίες της Επιτροπής, αρμόδιες για τα «ανθρώπινα δικαιώματα» των λαθραίων.

  • Μία άλλη διαφορά είναι ότι η «μπούκα» Μαροκινών και άλλων στην ισπανική επικράτεια γίνεται σε πρώην αποικιακό έδαφος. Στην Βόρειο Αφρική και όχι στην Ευρώπη.
  • Επιπλέον το Μαρόκο έχει τις διαφορές του με τη Μαδρίτη, τσακώνεται κατά καιρούς για αυτές τις εναπομείνασες «κτήσεις», γκρινιάζει για την ανοχή των Ισπανών στους ενόπλους του αποσχιστικού μετώπου Πολισάριο, αλλά δεν αποτελεί στρατιωτική απειλή.

Η Θέουτα που σήμερα είναι το θέατρο των «καταδρομικών» επιχειρήσεων χιλιάδων λαθρομεταναστών, είναι μία αυτόνομη ισπανική πόλη που βρίσκεται σε αφρικανικό έδαφος, ακριβώς απέναντι από το Γιβραλτάρ. Για τους Μαροκινούς αυτή η Ισπανική  «νησίδα», όπως και η Μελίγια ανατολικότερα, θεωρούνται τμήματα της δικής τους επικράτειας, αλλά φυσικά οι κάτοικοι επιθυμούν να παραμένουν υπό την κυριαρχία της Ισπανίας και να θεωρούνται πολίτες της Ευρωπαικής Ενωσης.

Σε μία μορφή άσκησης πολιτική πίεσης το Μαρόκο «άνοιξε τη κάνουλα» στις ορδές όλων αυτών των επίδοξων λαθρο-εισβολέων που έρχονται όχι μόνο από το Μαγκρέμπ, αλλά απ’ όλες τις γωνιές της Αφρικής, όπως μαρτυρούν τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά τους. Είναι στην συντριπτική τους πλειονότητα άντρες, στρατεύσιμης ηλικίας που δεν έχουν καμία σχέση με πρόσφυγες. Και φυσικά είναι όλοι μουσουλμάνοι.

Η Ισπανία, λοιπόν, όταν είδε ότι η «μπούκα» παίρνει διαστάσεις ενός μικρού μεταναστευτικού τσουνάμι, κατέβασε στην Αφρική την στρατιωτική αστυνομία με κάτι στυλιάρια ίσα με μπόι μου και άρχισε την…περιποίηση. Δεν υπήρχε κάτι σε «ποιος είστε, τι είστε, από πού μας ήρθατε;».

Μάζεμα και πακέτο πίσω. Δεν πρόλαβαν δηλαδή οι αφιχθέντες να κάτσουν στην ουρά πίσω από το γκισέ για τις αιτήσεις ασύλου προκειμένου να ξεδιπλώσουν την ιστορία τους:

  • «Είμαι ο Αχμέντ από την τάδε εμπόλεμη ζώνη, γεννήθηκα τότε, έχασα το διαβατήριο μου και αιτούμαι καθεστώτος διεθνούς προστασίας». Και φυσικά δεν υπήρξαν επιτροπές με γραμματείς, διερμηνείς και φαρισαίους από τις ΜΚΟ για να κρίνουν το αίτημα του…καυμένου του Αχμέντ, που στο μεταξύ θα έπρεπε και κάπου να φιλοξενηθεί.

Το καλαμπούρι λοιπόν στην Θέουτα κόπηκε νωρίς. Από τους 6 χιλιάδες που κατάφεραν σε πρώτη φάση να περάσουν, τα 2/3 απελάθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες και έπεται συνέχεια.

Η ισπανική κυβέρνηση δηλαδή, κάνει αυτό που νομίζει ότι εξυπηρετεί το εθνικό συμφέρον και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Λογοδοτεί μόνον στον λαό που τη ψήφισε.

Στις Βρυξέλλες η αρμόδια επίτροπος για τους μετανάστες, αυτό το απεχθές μπουλντόγκ, που κάθε λίγο και λιγάκι γαυγίζει στον Μηταράκη κάνοντας τον να ιδρώνει από τον φόβο του παρίστανε ότι δεν είδε. Μόνο συγχαρητήρια που δεν έδωσε στους Ισπανούς για τις απελάσεις.

Ξέρετε λοιπόν ποια είναι η μεγάλη διαφορά; Ότι η Ελλάδα δεν διανοείται να απελάσει ούτε μύγα. Δέχεται αιτήσεις χορήγησης ασύλου απ’ ότι πετάει κι ότι κολυμπάει. Ολους όσους πατούν το πόδι τους παράνομα σε ελληνικό έδαφος. Τους φιλοξενεί μέχρι να αποφασίσουν τα «αρμόδια όργανα», τους σκορπίζει σε όλη την ενδοχώρα και μετά, για όσους οι αιτήσεις απορριφθούν, εκλιπαρεί την Τουρκία να τους πάρει πίσω, βάσει μιας συμφωνίας που έχει καταντήσει ανέκδοτο.

Όταν στην κρίση του 2020, κατάφεραν να περάσουν στον Εβρο αρκετές εκατοντάδες λαθραίοι, η κυβέρνηση υποσχέθηκε ότι θα τους μαντρώσει, θα τους δικάσει και θα τους στείλει πακέτο πίσω. Ουδέν ψευδέστερο. Υποχρεώθηκε όχι μόνο να τους κρατήσει, αλλά να εξετάσει και τα αιτήματα τους για χορήγηση ασύλου. Το απαίτησε η Σουηδέζα επίτροπος-μπουλντόγκ που σήμερα κάνει το κορόιδο για τις μαζικές απελάσεις, αλά…ισπανικά!

  • Η Ισπανία λοιπόν, δεν καλοδέχτηκε τους λαθραίους για να αρχίσει να τους μοιράζει δεξιά και αριστερά, δίπλα στα σπίτια των Ισπανών, όπως ακριβώς κάνει στα μουλωχτά η ψοφοδεής ελληνική κυβέρνηση.
  • Τους έστειλε από εκεί που ήρθαν, γιατί το ζήτημα άπτεται της εθνικής ασφάλειας και δεν επιδέχεται «συλλογικής» τάχα μου, αντιμετώπισης, από τα κομμωτήρια των Βρυξελλών, με τους Σχοινάδες, τις Ούρσουλες και τους άλλους χρυσοκάνθαρους.

Η Ελλάδα που αντιμετωπίζει και προφανές ζήτημα εδαφικής επιβουλής από τους απέναντι γιατί στρώνει το χαλί σε όποιον λαθραίο καταφέρνει να περάσει τα σύνορα; Γιατί δέχεται να υποβάλουν αίτηση ασύλου, άνθρωποι αγνώστου ταυτότητας, χωρίς διαβατήρια, αλλά με κινητά τελευταίας τεχνολογίας στα οποία «ξέχασαν» να σκανάρουν έστω ένα πιστοποιητικό γέννησης;

Είναι πραγματικά ένα μεγάλο μυστήριο αυτή η ελληνική πλειοδοσία «ανεκτικότητας» στην μαζική παράνομη μετανάστευση που αποτελεί πλέον εθνική απειλή. Στην περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ, ας πούμε, ότι υπαγορευόταν από ιδεολογικές εμμονές ενός παρωχημένου αριστερού διεθνισμού.

Στην περίπτωση της «κεντροδεξιάς» Νέας Δημοκρατίας, πώς εξηγείται; Φοβάται ο Μητσοτάκης μην του τραβήξουν το αυτί οι Γερμανοί; Αν λογοδοτεί πρώτα σ’ αυτούς καλό θα ήταν να το πει και σ΄αυτούς που τον ψηφίζουν.

Εκτός και αν η βαλίτσα πάει ακόμη μακρύτερα. Μήπως στο μυαλό του αυτή είναι η λύση για το δημογραφικό. Κάτι τέτοιο ξεστόμισε μια μέρα στη βουλή αναπτύσσοντας την θεωρία αντικατάστασης πληθυσμών μέσω…φυλετικού «μπολιάσματος». Σωστή σκέψη υπό μία έννοια. Δεν έχει σημασία τι γλώσσα θα μιλάμε. Να υπάρχει εργατικό δυναμικό για τα ηλεκτρικά πατίνια που θα φτιάχνουμε στο μέλλον…


ΠΗΓΗ

Μεθόδευση πίσω από το ατόπημα υπέρ Σκοπίων: Πώς η Μενδώνη πήγε να ευνοήσει από το παράθυρο την ύποπτη ΜΚΟ

 



Η «κατ’ εξαίρεση» εγγραφή της Ερωτήματα συνεχίζουν να προκύπτουν για την εγγραφή στο μητρώο του υπουργείου Πολιτισμού της οργάνωσης των σκοπιανοφρόνων, που είχαν ως σκοπό τη διάδοση της «μακεδονικής γλώσσας» εντός της ελληνικής επικράτειας και επιδίωκαν να… εισπράξουν επιχορηγήσεις προκειμένου να το κάνουν με έξοδα του Έλληνα πολίτη.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΝΙΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥΣ!

 


 
ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΑΡΧΑΙΟ DNA «ΜΙΛΗΣΕ»: ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΟΙΟΙ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟΥ 2.000 π.Χ

 Πρόκειται για την πρώτη μελέτη που «διάβασε» (αλληλούχισε) πλήρη γονιδιώματα από σκελετούς που βρέθηκαν σε διάφορες αρχαιολογικές τοποθεσίες στην περιοχή του Αιγαίου και του ευρύτερου ελλαδικού χώρου, συγκεκριμένα τέσσερα από την Πρώιμη Εποχή του Χαλκού και δύο από τη Μέση Εποχή του Χαλκού.


Ο Μινωικός πολιτισμός στην Κρήτη, ο Ελλαδικός πολιτισμός στην ηπειρωτική Ελλάδα και ο Κυκλαδικός πολιτισμός στα νησιά του Αιγαίου, παρά τις διαφορές τους στα ταφικά έθιμα, στην αρχιτεκτονική και στην τέχνη, είχαν γενετικές ομοιότητες στη διάρκεια της πρώιμης Εποχής του Χαλκού πριν περίπου 5.000 χρόνια. 

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΑΘΡΑΙΩΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ

 


Μόνιμη εγκατάσταση μεταναστών στα ακριτικά νησιά? Ναι και είναι επιδοτούμενη!

Όλοι θυμόμαστε τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, οι οποίες μάλιστα έγιναν από την Χίο, για καμία μόνιμη παραμονή μεταναστών στα ακριτικά νησιά. Εξαγγελίες που κάθε λίγο και λιγάκι ο Υπουργός Μετανάστευσης κ. Μηταράκης τις επαναλαμβάνει, μιας και έχει την απόλυτη ευθύνη για την υλοποίηση τους .
Ισχύει όμως κάτι τέτοιο ή είναι άλλη μία επικοινωνιακή φούσκα του κ. Μηταράκη για να διασκεδάσει τις ανησυχίες των ακριτών;

Δυστυχώς, τραγικά γεγονότα που έγιναν γνωστά από δημοσιεύματα και συνέβησαν όλα στη Χίο, έρχονται να επιβεβαιώσουν το ακριβώς αντίθετο :
Οι δύο αιφνίδιοι θάνατοι μεταναστών (Σομαλός χαρακτηρισμένος πρόσφυγας και Ιρακινός με παραμονή δύο χρόνων στη ΒΙΑΛ), η γέννα της Σομαλής (χαρακτηρισμένη κι αυτή ως πρόσφυγας) μέσα στον δρόμο ( ! )και η Σομαλή που παρόλο που καταδικάστηκε για αδικήματα και εξέτισε την ποινή της στο τμήμα κράτησης γυναικών στον Ελαιώνα Θηβών επέστρεψε Χίο και δηλώνει ως μόνιμη κατοικία την ΒΙΑΛ ( ! ), έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Ξέχωρα από την ανθρωπιστική πλευρά των γεγονότων, αποδεικνύουν ότι συντελείται η μόνιμη παραμονή – εγκλωβισμός μεταναστών στο ακριτικό νησί της Χίου ακόμα και για αυτούς που έχει αποδοθεί το άσυλο!

Ένα άλλο χαρακτηριστικό, που εκφράζεται και ως απορία πολλών, είναι, το πως είναι δυνατόν σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργού, να πραγματοποιείται αποσυμφόρηση στα νησιά και παρόλα αυτά η πραγματικότητα να είναι τελείως διαφορετική;
Το υπουργείο όσο και αν φαίνεται παράξενο πριμοδοτεί με το πρόγραμμα HELIOS την μόνιμη εγκατάσταση μεταναστών στα ακριτικά νησιά! Μάλιστα μόνο στο Βόρειο Αιγαίο για το 2ο τρίμηνο του 2021 αύξησε τους “ωφελούμενους στο σύστημα” από 4.883 σε 5.470!!

Αποκαλύπτεται λοιπόν ξεκάθαρα η απροκάλυπτη κοροϊδία του Μηταράκη – Κυβέρνησης που άλλα λένε και άλλα γίνονται.
Στους “ωφελούμενους” μετανάστες παρέχονται μαθήματα ένταξης, στήριξη στέγασης, στήριξη της απασχόλησης κλπ , με κύριο στόχο όπως λέει το ενημερωτικό φυλλάδιο του ΔΟΜ :

α) Να ενισχυθούν οι προοπτικές ανεξαρτησίας και αυτονομίας των επωφελούμενων καθιστώντας τους ενεργά μέλη της ελληνικής κοινωνίας.
β) Να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός ένταξης για τις συγκεκριμένες ομάδες που θα αποτελέσει και ένα εκ περιτροπής μηχανισμό στέγασης στο ήδη υπάρχον προσωρινό σύστημα στέγασης της Ελλάδας.

https://greece.iom.int/…/hellenic-integration-support…

Το πρόγραμμα HELIOS είναι μόνο γι αυτούς που έχουν λάβει θετική απόφαση ασύλου. Η επιδότηση ενοικίου και στέγης από τις ΜΚΟ που “τρέχουν” το πρόγραμμα { Catholic Relief Services (CRS), Danish Refugee Council Greece (DRC Greece), Greek Council for Refugees (GCR), Solidarity Now, INTERSOS, Municipality Development Agency Thessaloniki S.A (MDAT), Metadrasi, PLOIGOS, Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Λεβαδέων (ΚΕΔΗΛ)}
είναι υπεύθυνες για την εγκατάσταση των μεταναστών στα ακριτικά νησιά όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Έτσι ενώ στα χαρτιά του υπουργείου φαίνεται να μειώνονται οι αριθμοί των μεταναστών στα ΚΥΤ (τύπου ΒΙΑΛ), μεταφέρονται σε οικίες εντός των αστικών κέντρων των νησιών .

Επίσης πολλοί είναι οι μετανάστες (με χαρακτηρισμό πρόσφυγα) που επιστρέφουν από την ηπειρωτική Ελλάδα και διαμένουν στα διαμερίσματα που επιδοτούνται από το πρόγραμμα HELIOS αφού έλεγχος στις επιστροφές από την ενδοχώρα δεν υφίσταται και κανένας δεν γνωρίζει το “ποιοι, που και πόσοι” διαμένουν εντός αυτών των κατοικιών !

Για άλλη μια φορά οι δηλώσεις του υπουργού αποδεικνύονται κούφιες όπως “το γρήγορο άσυλο” μετά μάλιστα από 1,5 χρόνο μηδενικών ροών ή το “καμία μόνιμη παραμονή” στις ακριτικές περιοχές .
Οι ΜΚΟ ασκούν τον έλεγχο και εγκαθιστούν με μόνιμη παραμονή τον μεταναστευτικό πληθυσμό στα νησιά με τις ευλογίες μάλιστα του “ακρίτα” Υπουργού κ. Μηταράκη.

Με επιδοτούμενα προγράμματα, όπως άλλωστε και οι Υπερδομές των εκατομμυρίων ευρώ, επιδιώκεται η άλωση των ακριτικών νησιών.

Των ακριτικών νησιών που φυλλορροούν από νέους , αφού δεν υπάρχει τίποτα να τους κρατήσει σ αυτά επαγγελματικά ,των ακριτικών νησιών που είναι παραμελημένα από την αθηνοκεντρική εξουσία και γερνούν πληθυσμιακά.
Αλλωστε οι σημερινές ξεδιάντροπες δηλώσεις του πρωθυπουργού και του υπουργού περί ανάγκης εισαγωγής φτηνού εργατικού δυναμικού σε μια ήδη κατεστραμμένη οικονομικά Ελλάδα (ακόμη κι αν η εισαγωγή αυτή γίνεται μέσω δουλεμπορικών κυκλωμάτων με το επικίνδυνο πέρασμα του Αιγαίου), έρχονται να επιβεβαιώσουν τα χειρότερα.

Ότι τα εκατομμύρια της κατασκευής των κέντρων που εναγωνίως κάποιοι περιμένουν να «καταναλωθούν», τα εκατομμύρια της διαχείρισης του μεταναστευτικού και της δημιουργίας στρατού εξαρτημένων γύρω από αυτό, υπερτερούν απέναντι στους εθνικούς κινδύνους ,απέναντι στην πραγματική θωράκιση των νησιών και την ευημερία τους , με πραγματική ανάπτυξη ,με προοπτική.

Όσοι έχουν μεθοδεύσει τέτοιους σχεδιασμούς δεν υπολογίζουν κάτι βασικό. Νομίζουν ότι όλοι σκέπτονται και κινούνται με ιδιοτελή κίνητρα.
Οι ακρίτες όμως έχουν αποδείξει ότι δεν εξαγοράζονται. Μέσα από τους αγώνες τους έχουν αποδείξει ότι είναι αυτοί που θα έχουν τον τελευταίο λόγο.

Παγχιακή Επιτροπή ΑΓΩΝΑ

Επιστροφή στην κανονικότητα με… πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας!

 




Μόνο για τον Μάιο θα βγουν στο «σφυρί» περίπου 500 ακίνητα, ενώ περισσότερα από 3.800 επαγγελματικά κτίρια και πολυτελείς οικίες έχουν ήδη αναρτηθεί στην πλατφόρμα eauction.gr

Διώξεις στον Φρουζή και 7 στελέχη της Novartis για το σκάνδαλο δωροδοκιών

 

Μετά το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους και οι εισαγγελείς βλέπουν σκάνδαλο και όχι σκευωρία!

Έγκλημα στα Γλυκά Νερά: Με 300.000 ευρώ επικηρύσσονται οι δολοφόνοι της 20χρονης Καρολάιν

 

Έγκλημα στα Γλυκά Νερά: Με 300.000 ευρώ επικηρύσσονται οι δολοφόνοι της 20χρονης Καρολάιν

Στην επικήρυξη των δολοφόνων της 20χρονης Καρολάιν προχώρησε η Αστυνομία σε μία επιπλέον προσπάθεια να ανοίξουν τα κανάλια των πληροφοριών και να διευκολυνθούν οι έρευνες ώστε να εντοπισθούν και να συλληφθούν. Η σχετική απόφαση της επικήρυξης των δολοφόνων της νεαρής μητέρας, μέσα στο σπίτι της, μπροστά στα μάτια του συζύγου της και του μόλις 11 μηνών παιδιού τους, υπογράφτηκε σήμερα από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Θεόδωρο Σκυλακάκη.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ

 


Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΙΟΧΗΜΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΟΥΛΤΟΥΡΤΖΙΔΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ FOCUS FM ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ.

Ξαναμοιράζεται η τράπουλα από την Ανατολική Μεσόγειο έως τη Βαλτική

 

Οι αναταράξεις στις γεωπολιτικές και επιχειρηματικές ισορροπίες προκαλούνται από την παρασκηνιακή αντιπαράθεση ΗΠΑ – Ρωσίας για την επιρροή της Γηραιάς Ηπείρου μέσω της ενέργειας.



Αναταράσσονται οι εύθραυστες ισορροπίες στο μέτωπο των αγωγών φυσικού αερίου από τέσσερις μεγάλες πολιτικές κινήσεις που εκδηλώνονται στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο καθώς και στον σκληρό πυρήνα της ΕΕ, τη Γερμανία.

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ… ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ… ΕΥΡΑΙΩΣ ΠΩΛΗΘΕΝ !!!

 

ΑΛΦΕΙΟΣ: ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΡΟΦΥΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΟΥ… ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΜΦΑΝΕΣ ΟΣΟ Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ…

Αποκαλύψεις ΣΟΚ από Ιατροδικαστή: Δεν έχει δημοσιευθεί από τον ΠΟΥ το γονιδίωμα Covid-19 - Τι διαπιστώνω στις νεκροψίες» (ΒΙΝΤΕΟ)

 



Στα όσα παρατηρεί στις νεκροψίες που έχει κάνει σε ανθρώπους που έχουν φύγει με κορωνοϊό αναφέρθηκε η προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας της Λαμίας Αποστολία Ακριβούση.