Ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο. Δηλητήρια σε όλον τον πλανήτη.

 


Ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο. Δηλητήρια σε όλον τον πλανητη
ΦΩΤΟ Α1 – Ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο. Δηλητήρια σε όλον τον πλανητη

Ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο. Δηλητήρια σε όλον τον πλανητη

Για την υπόθεση ρίψης από την Ιταλική μαφία ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων στην Μεσόγειο θάλασσα, αλλά και στον Ελλαδικό θαλάσσιο χώρο για λογαριασμό της Ιταλικής βιομηχανίας του βορρά και της Ευρώπης.
Ο φάκελος που αφορά την ρίψη ραδιενεργών και τοξικών αποβλήτων μέσω στημένων ναυαγίων από την Ιταλική μαφία όσον αφορά τον θαλάσσιο Ελληνικό χώρο πρέπει να ξανανοίξει από τους αρμόδιους και να απαντηθεί δημόσια.

Αν ισχύουν τα στοιχεία που θα παρατεθούν παρακάτω τα ραδιενεργά και τοξικά αυτά απόβλητα έχουν αρχίσει η θα αρχίσουν να απελευθερώνονται στη θάλασσα μιας και η ρίψη έχει γίνει μέσα σε βαρέλια που δεν αποκλείεται να έχει ξεκινήσει η διάβρωση τους. Μια διάβρωση που ξεκινάει 25 με 30 χρόνια μετά τη ρίψη τους, μεταξύ δηλαδή 2017 με 2022 μιας και έχουμε επιβεβαιωμένο ναυάγιο το 1992.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ

-Το 2009 ο αποστάτης της Ιταλικής μαφίας Φραντσέσκο Φόντι σύμφωνα με την Ιταλική εφημερίδα Il Corriere della Sera σε άρθρο της καθημερινής είπε στους ανακριτές αλλά και σε συνεντεύξεις του στην ιταλική τηλεόραση ότι ο ίδιος συμμετείχε σε τρεις επιχειρήσεις μεταφοράς πυρηνικών αποβλήτων – στη μία εξ αυτών, το επίμαχο φορτίο ήταν στρατιωτικό υλικό που μεταφέρθηκε από την Ολλανδία. Ο Φόντι αποκάλυψε στους ανακριτές το σημείο όπου η Ντράνγκετα βύθισε το «Cunsky», του οποίου το φορτίο ήταν 120 βαρέλια με ραδιενεργά απόβλητα, το 1992, και άλλα δύο σκάφη. Ο Φόντι ανέφερε επίσης ότι οι επιχειρήσεις ανατίναξης των πλοίων «γίνονταν βράδυ, στο σκοτάδι».
ΦΩΤΟ Α1- 1-2 Τα πιθανά ναυάγια του ραδιενεργού και τοξικού θανάτου σε δημοσίευσες στις εφημερίδες ΤΑ ΝΕΑ,ΤΟ ΒΗΜΑ2009 ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΟ 2017. Ο χάρτης δείχνει και τον Ελλαδικό χώρο
-Το τρομερό της υπόθεσης που αναφέρεται στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ το 2009 είναι πως οσα έλεγε στους δικαστές ο μετανοημένος μαφιόζος Φραντσέσκο Φόντι για τα τοξικά και ραδιενεργά απόβλητα που έχει ποντίσει η μαφία σε διάφορα σημεία της Μεσογείου βρήκαν αδιάψευστη επιβεβαίωση στις 12 Σεπτεμβρίου. Ο Φοντι ισχυριζόταν ότι σε απόσταση 28 χλμ. από τις ακτές του Τσετράρο στην Καλαβρία είναι βυθισμένο το εμπορικό πλοίο Cunsky, μαζί με τα ραδιενεργά απόβλητα που μετέφερε.
Βαθυσκάφος του υπουργείου Περιβάλλοντος πήγε τώρα στην περιοχή που υπέδειξε ο Φόντι και πράγματι βρήκε και βιντεοσκόπησε το κουφάρι του Cunsky – μαζί με τα διάσπαρτα βαρέλια των αποβλήτων, κάποια από τα οποία είχαν ήδη αδειάσει το περιεχόμενό τους στη θάλασσα. Οι εργαστηριακές έρευνες για την επιβεβαίωση του είδους των αποβλήτων αναμένονται.(ποιές είναι τελικά) Ο Φόντι, επί τρεις δεκαετίες στέλεχος της ντράνγκετα, της μαφίας της Καλαβρίας, δηλώνει ότι, εκτός από το Cunsky, ο ίδιος προσωπικά βύθισε το 1992 δύο άλλα πλοία φορτωμένα με απόβλητα.
Παράλληλα γνωρίζει ότι άλλες μαφιόζικες ομάδες έκαναν 27 αντίστοιχες βυθίσεις στις ιταλικές θάλασσες, ενώ 40 περίπου πλοία μετέφεραν απόβλητα στη Σομαλία.

Ο ίδιος οργάνωσε τον ενταφιασμό φορτίων με απόβλητα στην ενδοχώρα της Σομαλίας.

Το συγκλονιστικότερο στις περιγραφές του Φοντι -αν χρειάζεται κάτι τρομακτικότερο από το ότι η Μεσόγειος έχει μετατραπεί σε δεξαμενή τοξικών και ραδιενεργών αποβλήτων- είναι ότι η μαφία δεν δρούσε μόνη της. Ηταν υπεργολάβος κρατικών οργανισμών και πολυεθνικών εταιρειών που γνώριζαν άριστα τι έκαναν. «Αυτές οι δουλειές δεν γίνονται χωρίς τη συνενοχή των θεσμών. Είναι διακίνηση υλικού που προέρχεται από πολυεθνικές και κυβερνήσεις. Εμείς λειτουργούσαμε ως βραχίονάς τους» είπε ο Φόντι σε πρόσφατη συνέντευξή του.

-Κάποια από τα ραδιενεργά υλικά τα φόρτωσαν οι μαφιόζοι απευθείας από τις εγκαταστάσεις της ΕΝΕΑ, του κρατικού οργανισμού που είναι υπεύθυνος για την ασφαλή διαχείριση των ιταλικών πυρηνικών αποβλήτων. Τα δε απόβλητα στο Cunsky, πάντα σύμφωνα με τον Φόντι, ήταν νορβηγικής προέλευσης. Οσο για τα τοξικά απόβλητα που βυθίστηκαν με άλλα καράβια προέρχονταν από την ιταλική χημική βιομηχανία, αλλά και από διεθνείς πελάτες.
Ο Φόντι είπε ότι έκανε τις συνεννοήσεις για τα φορτία με έναν πράκτορα των ιταλικών μυστικών υπηρεσιών ονόματι Πίνο και κατονομάζει υψηλόβαθμα στελέχη του πάλαι ποτέ χριστιανοδημοκρατικού και του σοσιαλιστικού κόμματος που έδιναν εντολές. Το ερώτημα είναι πώς μπορεί ο Φόντι να τα λέει όλα αυτά και να παραμένει ζωντανός. Αυτό θα διερωτώνται οι συγγενείς της δημοσιογράφου της Rai, Ιλάρια Αλπι και του οπερατέρ της Μίραν Χροβάτιν, που ερευνούσαν το ζήτημα της διακίνησης αποβλήτων στη Σομαλία, καθώς και η οικογένεια του Ιταλού αξιωματικού Νατάλε ντε Γκράτσια, ο οποίος έδινε πολύτιμα στοιχεία στην εισαγγελική έρευνα. Και οι τρεις πέθαναν μυστηριωδώς πριν ολοκληρωθούν οι έρευνες.
Βεβαίως στην υπόθεση δεν λείπουν και οι δολοφονίες σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ
-Το «Νίκος Ι» είναι μόνο ένα από τα 30 ναυάγια στα οποία μπορεί να υπάρχουν τοξικά και πυρηνικά απόβλητα, σύμφωνα με την ιταλική περιβαλλοντική οργάνωση Λεγκαμπιέντε. Στον χάρτη με τις πιθανές τοποθεσίες των ύποπτων ναυαγίων που έστειλε στα «ΝΕΑ» η Λεγκαμπιέντε, στοιχεία της οποίας βοήθησαν σε εισαγγελικές έρευνες στην Ιταλία για τα ναυάγια πλοίων με ραδιενεργά και τοξικά απόβλητα, φαίνεται ότι 7 από αυτά βρίσκονται δίπλα στους Παξούς, δυτικά της Κεφαλονιάς, δυτικά και νότια της Ζακύνθου, καθώς και στα ανοιχτά της Μεσσηνίας.
-Σύμφωνα με τον καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Αθανάσιο Γεράνιο, τα βαρέλια στα οποία μεταφέρονται παρανόμως τα ραδιενεργά ή τοξικά απόβλητα, φυσικά δεν κατασκευάζονταν από ανθεκτικά υλικά, που πληρούν τις προδιαγραφές για τη φύλαξή τους. «Η παράνομη διάθεση των αποβλήτων προτιμάται για το χαμηλό κόστος της. Είναι φυσικό λοιπόν να χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά σχετικά φθηνά υλικά, που δεν έχουν μεγάλη ανθεκτικότητα. Κατά τη γνώμη μου, δεν αποκλείεται η διάβρωση των βυθισμένων βαρελιών με τα ραδιενεργά ή τα τοξικά να αρχίζει 25 χρόνια μετά την απόρριψή τους», επισημαίνει ο κ. Γεράνιος.
Αναφέρει επίσης πως από ένα μεταλλικό δοχείο μισού τόνου γεμάτο με ραδιενεργά απόβλητα μπορεί να διαρρεύσει δεκαπλάσια ποσότητα ραδιενέργειας από αυτή που εκλύθηκε από την πυρηνική βόμβα 15 κιλοτόνων που έπεσε στη Χιροσίμα.Επισημαίνεται ότι το φορτίο του «Κούνσκι», του πλοίου που εντοπίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στα ανοιχτά της παραλίας Τσετράρο στην Καλαβρία, θεωρείται πως αποτελείτο από 120 βαρέλια συνολικού βάρους περίπου 20 τόνων.
-Ο Φόντι αποκαλύπτει ότι τα φορτία με τα απόβλητα που βύθιζε η μαφία προέρχονταν κυρίως από βιομηχανικές του ιταλικού Βορρά.Ενδιάμεσος ήταν ένας πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών του στρατού, ενώ δύο πολιτικοί που έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην επιχείρηση ήταν ο Τζάνι ντε Μικέλις, υπουργός Εξωτερικών στις κυβερνήσεις του Μπετίνο Κράξι, και ο Τσιρίακο ντε Μίτα, πρωθυπουργός το 1988 και πρόεδρος της Χριστιανοδημοκρατίας επί σειρά ετών.

Σύμφωνα με τον Φόντι, η αμοιβή για κάθε φορτίο που κατέληγε στον βυθό άρχιζε από 4 δισ. λιρέτες και μπορούσε να φτάσει τα 30 δισ. Σε μερικές περιπτώσεις τα χρήματα είχαν κατατεθεί σε τράπεζες της Κύπρου.

Σύμφωνα πάλι με την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ το 2009

-Κρούσματα καρκίνου

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, τα τελευταία χρόνια υπήρξε κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου σε ορισμένες περιοχές των ακτών της Καλαβρίας. Οπως επισημαίνουν περιβαλλοντικές οργανώσεις, με έναν απλό έλεγχο στοιχείων, οι ιταλικές Αρχές θα έπρεπε να έχουν υποπτευθεί πως κάτι δεν λειτουργεί σωστά ως προς τη διαχείριση των πυρηνικών και των τοξικών αποβλήτων στη χώρα.
Ο επικεφαλής της περιβαλλοντικής υπηρεσίας της Καλαβρίας, Σιλβέστρο Γκρέκο, τονίζει ότι υπάρχουν πολλά σημεία στην Ευρώπη όπου μπορεί να γίνει νομίμως η επεξεργασία των τοξικών αποβλήτων. «Δεδομένου του όγκου των επικίνδυνων αποβλήτων που παράγονται σε καθημερινή βάση, θα έπρεπε να υπάρχουν ουρές έξω από τα ειδικά κέντρα για την επεξεργασία τους, τα οποία ωστόσο χρησιμοποιούν μόνο το 30% των δυνατοτήτων τους», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
«Τα βιομηχανικά απόβλητα κάπου πρέπει να καταλήγουν. Προφανώς και υπάρχει ζήτημα παράνομης διαχείρισης των αποβλήτων. Στο επίκεντρο του προβλήματος είναι δυστυχώς το κέρδος και το χρήμα», κατέληξε. Κοντολογίς, κοστίζει πολύ λιγότερο να φορτώσει κανείς τα απόβλητα σε ένα πλοίο και να τα πετάξει στη θάλασσα, παρά να τα επεξεργαστεί με ειδικό τρόπο.
Βέβαια οι αναφορές δεν έχουν σταματήσει στον ελληνικό τύπο μέχρι και πρόσφατα. Αναφορές όπως
-Εφημερίδα Το ποντίκι 2017 Πλοία θανάτου με ραδιενέργεια βυθίστηκαν σε Πελοπόννησο, Κεφαλλονιά και Ζάκυνθο.
Ενενήντα εμπορικά πλοία-ραδιενεργές βόμβες βυθίστηκαν σκόπιμα στη Μεσόγειο Θάλασσα κατά την περίοδο 1985-1996, μετατρέποντας σχεδόν το σύνολο της θαλάσσιας περιοχής σε υγρό τάφο, με τις θανάσιμες συνέπειες (και για την Ελλάδα) που είναι δεδομένο πως υπάρχουν για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και το οικοσύστημα, να παραμένουν ανυπολόγιστες!
Σαν να μην έφτανε αυτό, η εφημερίδα αναφέρεται και σε έγγραφο του 2009 του δικαστή Μπρούνο Τζορντάνο, σχολιάζοντας ότι η υπόθεση θάφτηκε, καθώς «κρατήθηκε μυστικό για χρόνια». Σε αυτό το έγγραφο μάλιστα ο δικαστής καταγγέλλει ότι εντοπίστηκε στο Ιόνιο, ανοιχτά των ακτών της Καλαβρίας, το πλοίο-φάντασμα «Cunsky», στο οποίο επίσης υπήρχαν βαρέλια με επικίνδυνα απόβλητα, αλλά και ανθρώπινα κρανία!

«Τα τοξικά προκαλούν λευχαιμία και άλλες θανατηφόρες ασθένειες»

«Τα πυρηνικά είναι γεννήτορες της λευχαιμίας και πολλών άλλων θανατηφόρων ασθενειών. Πρόκειται για ένα τεράστιο περιβαλλοντικό σκάνδαλο, ένα έγκλημα που αποσιωπάται…» αναφέρει ο διευθυντής στο Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος Θοδωρής Τσιμπίδης, σχολιάζοντας τα όσα αποκαλύφθηκαν χθες από τον ιταλικό Τύπο.
«Τα βαρέλια αυτά (με τοξικά και πυρηνικά απόβλητα) κάποια στιγμή θα ανοίξουν. Κάποια πιθανώς να υπέστησαν ρήγματα την ώρα που βυθίζονταν. Μετά τα 100-150 μέτρα θέλει ειδική κατασκευή (για να μη διαρρεύσουν), η οποία προφανώς δεν υπήρχε. Και όσα δεν έσπασαν από την πίεση που ασκεί το βάθος από εκεί και πέρα κινδυνεύουν από τη διάβρωση που θα προέλθει από την ηλεκτρόλυση, η οποία διαρκεί περίπου μία δεκαετία. Αρα, σήμερα κινδυνεύουμε άμεσα.
σ.σ. ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Τελειώνοντας άξιο αναφοράς είναι πως
Ο καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθανάσιος Γεράνιος, δηλώνει σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή»: «Το ότι αυτά τα πλοία μετέφεραν πυρηνικά απόβλητα είναι βέβαιο – εξετάζεται τώρα εάν μετέφεραν και τους ίδιους τους αντιδραστήρες, τη λειτουργία των οποίων η Ιταλία διέκοψε οριστικά το 1987».
Στις 18 Αυγούστου 2009 ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας, Χρήστος Χουσιάδας, σε συνέντευξή του στα «Νέα» αναφέρει: «Η Επιτροπή είναι σε διαρκή επικοινωνία με όλα τα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα ατομικής ενέργειας. Ωστόσο, δεν έχει προκύψει κάτι περισσότερο ούτε είχαμε κάποια ειδοποίηση ή ενημέρωση από τις ιταλικές αρχές».

Εντούτοις, μέσα στο χρονικό διαστημα 2009-2011 ακολουθούν πάμπολλα δημοσιεύματα που μιλούν για τον «υγρό τοξικό τάφο» του Ιονίου, ανάμεσα στις ιταλικές και τις ελληνικές ακτές.

Και ξαφνικά σιωπή: Ερωτήματα που αναζητούν απάντηση…

Από το 2012 και μετά το όλο θέμα φαίνεται πως μπαίνει, κατά έναν πολύ περίεργο τρόπο, στον «πάγο». Και το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί ξαφνικά τέτοια σιωπή;

– Γιατί οι ηγεσίες – πρώην και νυν – του υπουργείου Περιβάλλοντος δεν συνέχισαν να ψάχνουν το θέμα;

– Συνεχίζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες (ΕΛΚΕΘΕ, ΕΕΑΕ και «Δημόκριτος») να ελέγχουν τη συγκεκριμένη περιοχή του Ιονίου; Κι αν ναι, τι ευρήματα υπάρχουν τη στιγμή που γράφονται τούτες οι γραμμές;
– Κι ένα εξίσου σοβαρό ζήτημα: από τη στιγμή που υπάρχουν επιβεβαιωμένα, βάσει μαρτυριών, τουλάχιστον επτά ναυάγια πλοίων που κουβαλούσαν επικίνδυνα τοξικά και ραδιενεργά φορτία κοντά στις δυτικές ακτές της Ελλάδας, γιατί δεν έχει κινητοποιηθεί η Δικαιοσύνη;

 ΠΗΓΗ 

Διέρρευσαν πρακτικά της επιτροπής λοιμωξιολόγων – Οι υπουργοί επιβάλλουν και οι επιστήμονες επικυρώνουν

 

    Διέρρευσαν πρακτικά της επιτροπής λοιμωξιολόγων – Οι υπουργοί επιβάλλουν και οι επιστήμονες επικυρώνουν


Διέρρευσε μέρος των πρακτικών της επιτροπής λοιμωξιολόγων από τα οποία, μεταξύ άλλων, προκύπτουν οι διαφωνίες των ειδικών αλλά και το χάσμα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ κυβέρνησης και Σωτήρη Τσιόδρα.

Τα πρακτικά, που αρνείται να παραδώσει η κυβέρνηση στα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Η εφημερίδα τονίζει πως από τα πρακτικά της 176ης και της 180ης συνεδρίασης, οι αποφάσεις και τα μέτρα δεν έχουν ληφθεί από τους ειδικούς, αλλά από τη «γραμμή» που έδωσαν συνεργάτες του πρωθυπουργού και καταλήγει στα εξής συμπεράσματα:

Ότι τηρούνται πρακτικά με γραμματείς, με προεδρεύοντα, με σφραγίδες και υπογραφές.

Ότι ορισμένοι επιστήμονες διαφωνούν με τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση.

Ότι σε κάποιες περιπτώσεις υπουργοί που συμμετέχουν στις συνεδριάσεις κατευθύνουν τα μέλη της επιτροπής στις τελικές τους αποφάσεις.

Να σημειώσουμε ότι μόλις πριν ένα μήνα ο αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης δήλωνε για το θέμα ότι η δημοσιοποίηση των πρακτικών, θα έπληττε «την ανεξαρτησία και ευθυκρισία των μελών της Επιτροπής».

Μάλλον την ευθυκρισία των πολιτικών θα έθιγαν όπως αποκαλύπτεται! Τα πρακτικά αυτής της επιτροπής, των επιστημόνων, της οποίας η επίσημη ονομασία είναι Επιτροπή Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες, δεν αναφέρονται σε καμία υπουργική απόφαση.

Λογικό είναι η κυβέρνηση να μην επιθυμεί να βγουν στη δημοσιότητα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι σε αρκετές περιπτώσεις τα μέτρα έχουν προαποφασιστεί και η επιτροπή απλώς τα νομιμοποιεί.

Για του λόγου το αληθές, στο πρακτικό της 176ης συνεδρίασης της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων από Λοιμογόνους Παράγοντες, της 19ης Μαρτίου 2021, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης ουσιαστικά δίνει την κατεύθυνση στην οποία πρέπει να κινηθούν οι εισηγήσεις των επιστημόνων και οι ανακοινώσεις τους:

Πρακτικά 19 Μαρτιου 21

«Ο υπουργός Επικρατείας επισήμανε στα μέλη της επιτροπής ότι κρίνεται απαραίτητη η αναπροσαρμογή των εφαρμοσμένων μέτρων, ώστε να υπάρξει εκτόνωση των πολιτών και να επαναλειτουργήσουν δραστηριότητες που έχουν τη μικρότερη δυνατή επίπτωση στην επιδημιολογική εικόνα, η οποία εξακολουθεί να παραμένει κρίσιμη».

Επαναλειτουργία κομμωτηρίων

Στη συνέχεια, ο κ. Γεραπετρίτης επισημαίνει στην επιτροπή ότι οι επόμενες δράσεις θα πρέπει να κινούνται σε δύο πυλώνες, αυτόν της δημόσιας υγείας και αυτόν της ψυχολογικής αποσυμπίεσης της κοινωνίας: «Στον πρώτο πυλώνα οι κύριες δράσεις είναι η ενίσχυση του ΕΣΥ με κλίνες και προσωπικό από τον ιδιωτικό τομέα και η αύξηση του testing, εστιάζοντας ιδιαίτερα στις περιοχές όπου διαπιστώνεται έξαρση και μεγαλύτερη διασπορά. Στον δεύτερο πυλώνα είναι απαραίτητο να αξιοποιηθεί κατά το δυνατό ο υπαίθριος δημόσιος χώρος και να δοθεί μεγαλύτερη χρονική διάρκεια για την εν λόγω αξιοποίηση κυρίως με δράσεις που δεν επηρεάζουν σημαντικά τη μετάδοση της νόσου».

Οπως φαίνεται από τα πρακτικά που αποκαλύπτει η «κυριακάτικη δημοκρατία», τα μέλη της επιτροπής ακολούθησαν τις εισηγήσεις ή τις επιθυμίες της κυβέρνησης και βάσει αυτών των επιθυμιών «εισηγήθηκαν» και τα μέτρα που θα έπρεπε και τελικά πήρε η Πολιτεία.

Αυτή ήταν η συνεδρίαση κατά την οποία η επιτροπή αποφάσισε την επαναλειτουργία των κομμωτηρίων και των κέντρων περιποίησης νυχιών, την επαναλειτουργία των υπαίθριων αρχαιολογικών χώρων, την επαναλειτουργία των δημόσιων πάρκων, της τέλεσης περιορισμένου αριθμού λειτουργιών στους ιερούς ναούς με πιστούς και τη δυνατότητα αλιείας από πλωτό σκάφος με κωδικό 6.

Διαφωνίες μελών 

Στο πρακτικό της συγκεκριμένης συνεδρίασης, παρότι δεν καταγράφεται βάσει ποιων επιστημονικών δεδομένων ελήφθη η απόφαση, φαίνεται ότι υπάρχουν διαφωνίες από αρκετά μέλη της επιτροπής.

Η έλλειψη των επιστημονικών δεδομένων στα πρακτικά των συνεδριάσεων αλλά και η έλλειψη άλλων ειδικοτήτων, πέραν των λοιμωξιολόγων που θα έπρεπε να μελετούν τις επιπτώσεις των μέτρων στην οικονομία, στην κοινωνία, στον πολιτισμό, ακόμη και στις σχέσεις της Ελλάδας με τις υπόλοιπες χώρες, είναι κάτι παραπάνω από φανερές. Οι αποφάσεις, όπως φαίνεται, λαμβάνονται με προχειρότητα και ερασιτεχνισμό, με αναλύσεις σε θεωρητικό επίπεδο. Κρεσέντο αοριστίας και υποβολιμαίων αποφάσεων.

ΠΗΓΗ



Τοποθέτηση περιβαλλοντικών οργανώσεων για τη σύμβαση της Ελληνικής δημοκρατίας με την εταιρεία «Ελληνικός χρυσός»

 

    ΣΚΟΥΡΙΕΣ

Η κύρωση της σύμβασης του Δημοσίου με την εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός Μονοπρόσωπη ΑΕ Μεταλλείων και Βιομηχανίας Χρυσού» ανατρέπει το περιβαλλοντικό κεκτημένο και υποκρύπτει πιθανές παραβιάσεις του ενωσιακού δικαίου.

Η Ταϊλάνδη έχει βομβαρδιστεί με σπόρους δέντρων για να προσπαθήσει να σταματήσει την αποψίλωση

 

Αυτές είναι οι μόνες βόμβες που πρέπει να υπάρχουν στον κόσμο

Εξαιρετική πρωτοβουλία, θα θέλατε να εγκριθεί παγκοσμίως;

 

Η αποψίλωση  είναι επί του παρόντος ένα μεγάλο πρόβλημα για το περιβάλλον , και για εμάς, ακόμη και αν δεν θέλουμε να το δούμε. Ο πλανήτης μας υποφέρει πολύ από διάφορους παράγοντες. Όχι μόνο πρέπει να αντιμετωπίσετε τη μεγάλη ρύπανση που εκπέμπουν οι άνθρωποι καθημερινά με διαφορετικά πράγματα όπως οι βιομηχανίες, οι μεταφορές που εκπέμπουν αέρια που είναι τοξικά για την ατμόσφαιρα και επηρεάζονται ακόμη και από τα μεγάλα ποσά σκουπιδιών

Με τις μεγάλες αλλαγές που δίνει η φύση, πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη στείλει προειδοποίηση ότι εάν συνεχιστεί αυτό, στο τέλος δεν θα τελειώσει η μεγάλη καταστροφή που δημιουργείται.

Μεταξύ των προτεραιοτήτων βρισκόμαστε προσπαθώντας να ανακτήσουμε αυτό που τα τελευταία χρόνια, και ακόμη και δεκαετίες, καταστρέφουμε και βλάπτουμε με το πέρασμα μας μέσα από τη φύση. Είναι σαφές ότι αυτό δεν είναι εύκολο έργο και ότι το έργο θα είναι πολύ περίπλοκο, αλλά είναι κάτι απαραίτητο και όλες οι χώρες πρέπει να το γνωρίζουν.

Από την πλευρά της, φαίνεται ότι η Ταϊλάνδη έχει βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο για την καταπολέμηση της αποψίλωσης σε αυτή τη χώρα. Η καινοτόμος ιδέα του φαίνεται να είναι πολύ αποτελεσματική, απλή και γρήγορη.

Έτσι, τους τελευταίους μήνες, τα δάση της Ταϊλάνδης έχουν βομβαρδιστεί από πολυάριθμα στρατιωτικά αεροσκάφη, αλλά στην περίπτωση αυτή δεν ήταν ένας καταστρεπτικός βομβαρδισμός αλλά πολύ διαφορετικός, δεδομένου ότι χρησιμοποίησαν βόμβες γεμάτες σπόρους για να προσπαθήσουν να φυτέψουν δέντρα στις περιοχές που ήταν περισσότερο αποφορτισμένη.

Το κυριότερο από όλα, η κυβέρνηση αυτής της ασιατικής χώρας έχει καταστήσει σαφές ότι το έργο αυτό είναι μακροπρόθεσμο δεδομένου ότι θα πραγματοποιηθεί για τα επόμενα 5 χρόνια, μεταξύ των οποίων θα διεξαχθούν λεπτομερείς μελέτες για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται οι φυτευμένοι σπόροι. Επιπλέον, εκτιμάται ότι το 2020 θα αρχίσουν να εμφανίζονται τα αποτελέσματα.

Η πρώτη περιοχή που βομβαρδίστηκε με σπόρους ήταν το Φιτσανουλούκ και έκτοτε έχουν προστεθεί περισσότερες άλλες περιοχές . Οι σπόροι που ρίχνονται στον αέρα, εκτός από την προετοιμασία τους ώστε σε αρκετά χρόνια να γίνουν γιγαντιαία δέντρα που κοσμούν τα όμορφα δάση αυτών των εδαφών, είναι ένα μείγμα σπόρων τοπικών δένδρων με κομποστ, πηλό και χώμα , που διευκολύνει η βλάστηση και είναι πιο αποτελεσματική.

Αυτή η υπέροχη ιδέα δημιουργήθηκε από τη Φουκουόκα , έναν Ιάπωνα ο οποίος εδώ και χρόνια έχει τελειοποιήσει τον δρόμο για την ανάκτηση των δασών που έχουν ξεριζωθεί . Κάτι που έχει επιτευχθεί αναμφισβήτητα, δεδομένου ότι η μέθοδος αυτή πρόκειται να καλύψει μια μεγάλη έκταση γης με σπόρους και ένα εκατομμύριο δέντρα φυτεύονται κάθε μέρα . Είναι εκπληκτικό!

Εμφιαλωμένο νερό, κακό για την υγεία και τον πλανήτη

 


Η ευκολία του εμφιαλωμένου νερού το έχει κάνει μέρος της καθημερινότητάς μας. Μόνο στις ΗΠΑ το εμφιαλωμένο νερό που καταναλώθηκε το 2011 ήταν 36,4 δισεκατομμύρια λίτρα, περίπου 120 λίτρα για κάθε Αμερικανό.

Έβγαλαν θετικό τεστ σε νεαρό στα Χανιά! Του κατέστρεψαν τις αθλητικές εξετάσεις!

 


τεστ

Άξια αναφοράς είναι η περίπτωση ενός μαθητή στα Χανιά, υποψηφίου των πανελλαδικών, ο οποίος έκανε rapid test, καθώς επιβάλλεται λόγω των αθλημάτων που θα δώσει, οπότε χρειαζόταν το test για να συνεχίσει τις προπονήσεις του.

Το τεστ βγήκε θετικό και το παιδί χαρακτηρίστηκε ως κρούσμα κορωνοϊού και μπήκε σε καραντίνα, τόσο αυτό όσο και η οικογένειά του.

Ωστόσο, όπως ήταν λογικό, υπήρξε ανησυχία, αλλά και ψυχραιμία ώστε να ακολουθήσει μοριακό τεστ, τόσο στο παιδί, όσο και στον πατέρα του, που βγήκαν… αρνητικά.

Η οικογένεια απευθύνθηκε στον υπεύθυνο του ΕΟΔΥ στα Χανιά, Στέφανο Ντουκάκη, ο οποίος ασχολήθηκε επισταμένως με την περίπτωση, καθώς και ο ίδιος δεν είχε συναντήσει, όπως είπε στο Parakritika.gr, ψευδώς θετικό μέχρι σήμερα τεστ.

Πατέρας και γιος συνέχισαν να κάνουν και rapid test και μοριακά, που βγήκαν επίσης αρνητικά, ενώ το παιδί, καθώς έπρεπε να επιστρέψει άμεσα και στις προπονήσεις και στα μαθήματά του, επανέλαβε χθες Δευτέρα και νέο τεστ, που βγήκε επίσης αρνητικό.

“Είναι πραγματικά απορίας άξιον να βγαίνει ένα τεστ ψευδώς θετικό. Κάποιο πρόβλημα θα υπήρχε με την πλακέτα… κάτι τέτοιο. Προσωπικά δεν έχω συναντήσει στα Χανιά κάτι ανάλογο, πέραν των πολλών ψευδώς αρνητικών”, επισημαίνει ο κ. Ντουκάκης.

Από πλευράς του, ο πατέρας του παιδιού μίλησε στον Parakritika.gr, ευχαριστώντας τον κ. Ντουκάκη για την άμεση ανταπόκριση.

“Ότι και να πω είναι λίγο. Ο άνθρωπος αμέσως ενδιαφέρθηκε και κατανόησε απόλυτα τον προβληματισμό μας. Έκανε όλες τις ενέργειες που χρειαζόταν, έγιναν όλα τα απαραίτητα τεστ και αποδείχθηκε ότι το πρώτο ήταν… ψευδώς θετικό. Τον ευχαριστούμε για όλα”, τόνισε ο πατέρας του μαθητή.


ΠΗΓΗ 

«Καμπανάκι» από την Αρχή Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη διαρροή του Facebook στο «σκοτεινό διαδίκτυο»

 



Τη δημοσιοποίηση δεδομένων 600.000 Ελλήνων χρηστών του Facebook σε ιστοσελίδα hacking το περασμένο

ΑΕΙ ερμητικά κλειστά για τους Ελληνες του εξωτερικού

Επιστήμονες και ερευνητές που διαπρέπουν εκτός συνόρων μιλούν για τις κλειδωμένες πόρτες στα πανεπιστήμια της χώρας – Τι θεωρούν ότι πρέπει να αλλάξει για να γίνει πιο ελκυστικός ο επαναπατρισμός


Θα αποσύρεις την υποψηφιότητά σου, αλλιώς αυτός θα είναι ο τάφος για το ακαδημαϊκό σου μέλλον. Και να κατορθώσεις να εκλεγείς τώρα, θα σε περιμένουμε στη γωνία ύστερα από τρία χρόνια, όταν θα ξανακριθείς…».

ΑΝΑΚΑΜΨΗ…ΟΣΟ ΠΑΤΑΕΙ Η ΜΥΓΑ

 



ΣΤΙΣ 9/4/2021 Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΟ ΒΗΜΑ» ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ: TO BUSINESS PLAN ΤΩΝ €57 ΔΙΣ. ΚΑΙ ΟΙ… ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ». 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ 170 ΕΡΓΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 200.000 ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ Α.Ε.Π. ΚΑΤΑ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΞΑΕΤΙΑ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΟΡΟΝΑΪΟΣ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΜΕ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.

ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΙΘΜΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 200.000 ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΡΙΘΜΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 170. 

ΑΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΗΜΑΤΑ ΜΩΡΟΥ. ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ 57 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ. 

ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 
ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ. 

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ; ΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ; 

ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. 

ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΕΓΓΥΗΤΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΜΑΚΑΡΙ, ΒΕΒΑΙΩΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΕΙ ΕΤΣΙ ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΖΥΓΟ ΕΝΟΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΧΡΕΟΥΣ.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΓΙΑ 49.000 ΕΡΓΑ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. 

ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ BRETTON WOODS ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ ΣΩΡΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.

 ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗ.


ΕΚ ΤΗΣ Ε.ΣΥ. ΔΑΦΝΗΣ: ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ: 






Τουρκία εναντίον Ρωσίας: ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΡΙΔΑ (ΚΡΙΜΑΙΑ)

 Τουρκία εναντίον Ρωσίας: Θέτει θέμα Κριμαίας και Τατάρων στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών


Στην παγκόσμια ιστορία υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί ηγέτες με αλλόκοτη συμπεριφορά και ακατανόητες, για τους πολλούς, αποφάσεις. 

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΝΔΩΝΗ ΚΑΙ Ν.Δ - ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ..!!!!!!!!!!

 


Στο μάτι του κυκλώνα βρίσκεται για μία ακόμη φορά σε λίγες ημέρες η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε ανάρτηση του ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, η κυρία Μενδώνη προχώρησε στην Τρίτη 23/2 στον αποχαρακτηρισμό της αρχαιολογικής περιοχής Θόλος, στην ευρύτερη αρχαιολογική περιοχή Αίπους κ Ρημόκαστρου Χίου, προκειμένου να μετατραπεί σε κλειστή δομή προσφύγων-μεταναστών, που προσιδιάζει σε φυλακή. 

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι πριν χρόνια, η Λίνα Μενδώνη με την ιδιότητα της αρχαιολόγου, είχε κηρύξει ως προστατευόμενη τη συγκεκριμένη αρχαιολογική περιοχή. 

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε πριν λίγες ημέρες η Εφημερίδα των Συντακτών, πρόκειται για μια «κλειστή» δομή που εκτείνεται σε 140 στρέμματα, και είναι ικανή να φιλοξενήσει 3.000 ανθρώπους με προοπτική όμως να φτάσει και τους 6.000 ανθρώπους. 

Αναλυτικά, όσα αναφέρει στην ανάρτηση του ο Γ. Μακριδάκης: Την Τρίτη 23/2 η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη αποχαρακτήρισε μέσω του ΚΑΣ την αρχαιολογική περιοχή Θόλος της ευρύτερης αρχαιολογικής περιοχής Αίπους κ Ρημόκαστρου Χίου την οποία πριν κάποιες δεκαετίες είχε κηρύξει ως προστατευόμενη αρχαιολογική περιοχή η αρχαιολόγος Λίνα Μενδώνη 

Ο αποχαρακτηρισμός έγινε για να κατασκευαστεί κλειστή φυλακή προσφύγων και μεταναστών σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργού Μηταράκη κ ενάντια στην βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών της Χίου. 

Τα ίδια επιχείρησε η Λίνα Μενδώνη να κάνει κάποτε, το 2004 για την ακρίβεια, επιτρέποντας μέσω του ΚΑΣ το μπάζωμα κ την καταστροφή του ενάλιου τείχους του Φρουρίου Χίου.
 
Η κυρία Λίνα Μενδώνη είναι χιακης καταγωγής Ό.τι μεθόδευσε με τέτοιους τρόπους κατά καιρούς στο νησί η ίδια κ οι συν αυτή πολιτικοί ταγοί πήραν τις απαντήσεις τους στους δρόμους κ δεν υλοποιήθηκαν ποτέ.