ΕΛΒΟ: ΞΕΠΟΥΛΙΈΤΑΙ 3ΕΚΑΤ. ΣΤΟ ΙΣΡΑΉΛ, ΕΝΏ ΈΧΕΙ ΠΡΟΊΚΑ ΈΡΓΩΝ 4,5ΔΙΣ!
ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. – ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ

Ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΙΣ 2-12-2020 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ Η Α.Α.Δ.Ε (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ) ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ:
Δυστυχώς, κύριε Υπουργέ, δυστυχώς, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης, το νομοσχέδιό σας αυτό ουσιαστικά χαραμίζει αυτήν την τεράστια ευκαιρία. Το είχα πει και τον Σεπτέμβριο, αν θυμάμαι καλά, στη συζήτηση για την ψηφιακή διακυβέρνηση. Ο λόγος είναι ένας και απλός: Όλα στην ΑΑΔΕ. Όλα αυτά τα άρθρα στα οποία αναφέρθηκα πριν, τα μητρώα που χτίζατε, τα παραδίδετε στην Ανεξάρτητη -υποτίθεται- Αρχή Δημοσίων Εσόδων, την οποία δεν ελέγχετε, την οποία δεν ελέγχουμε ως Κοινοβούλιο, την οποία ελέγχουν οι δανειστές, που είναι ένα κομμάτι του ελληνικού δημοσίου που κάνει το ελληνικό δημόσιο να μοιάζει με ελβετικό τυρί, που ορίζεται, όπως ξέρετε πολύ καλά από τις τρύπες, που έχει, όχι από το τυρί του.
Δεν είναι ένα μητρώο σαν το Μητρώο Επιτηδευματιών Αλκοολούχων Ποτών, κάτι σαν μια γέφυρα, κύριε Υπουργέ. Μια γέφυρα θες να την χτίσεις, έχεις τα κονδύλια, αναθέτεις την οικοδόμησή της, τη μελέτη της σε μια εταιρεία, στην χτίζει, υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές. Κανένα πρόβλημα. Εδώ είναι πολύ πιο σημαντικό το ζήτημα και πολύ πιο περίπλοκο. Έχει να κάνει με τη δημιουργία δικτύων και οικονομιών κλίμακας και οικονομιών σκοπού. Όταν αυτά, το «επιτελικό κράτος», έτσι όπως το λέτε, τα παραδίδετε, παραδίδετε ουσιαστικά τη ραχοκοκαλιά της νέας τεχνολογικής επανάστασης σε μία αρχή, η οποία είναι απολύτως εξαρτημένη από τους δανειστές και καθόλου ελεγχόμενη ούτε από εσάς ως Υπουργοί ούτε από εμάς ως Κοινοβούλιο, παραδίδουμε ουσιαστικά τις δυνατότητες για ανάπτυξη, την προοπτική για εθνική ανεξαρτησία και ασφάλεια, καθώς και την πρώτη διάσταση στην οποία αναφέρθηκα πριν, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ατομικών δικαιωμάτων πάνω στις δικές μας πληροφορίες, πάνω στα δεδομένα της καθεμιάς και του καθενός Έλληνα πολίτη.
Το επιτελικό κράτος με αυτά που κάνετε σήμερα, που παραδίδετε στην ανεξάρτητη αρχή όλη αυτή τη σημαντική υποδομή -είναι σημαντική, καλά κάνετε και τη χτίζετε, αλλά όχι στην ΑΑΔΕ- αντί για επιτελικό κράτος θα καταλήξετε -έχουμε ήδη καταλήξει- το ελληνικό κράτος να είναι ένα θλιβερό φέουδο χωρίς καν φεουδάρχη. Ο φεουδάρχης δεν ξέρουμε καν πού είναι, είναι κάπου αλλού.
Καταλήγουμε, αντί για επιτελικό κράτος, κυρίες και κύριοι της Συμπολίτευσης και της Κυβέρνησης, σε επιτελικό παρα-κράτος, μεταμοντέρνο. Βλέπετε σήμερα εν μέσω πανδημίας τι σημαίνει αυτό, τι σημαίνει έλλειψη μιας πραγματικής εθνικής κυριαρχίας επί του δημόσιου λογισμικού. Ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει, χωρίς διαφάνεια, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς ένα σύστημα. Ανυπαρξία διαφάνειας στα δεδομένα και στο λογισμικό. Ελπίζω ότι θα γίνει μια συζήτηση την Παρασκευή για τα ζητήματα της πανδημίας, για τη χρήση των δεδομένων και για τα διπλά βιβλία που μαθαίνουμε από τον Τύπο ότι υπάρχουν και βλέπουμε τώρα να επιβεβαιώνεται και από κυβερνητικούς εκπροσώπους, μάλιστα στη βάση μητρώων και ψηφιακών δεδομένων που λίγο λίγο σκάβοντας ανακαλύπτουμε ότι έχουν παραχωρηθεί σε συγκεκριμένες εταιρείες με τρόπους για τους οποίους νομίζω ότι ούτε εσείς πρέπει να είστε ικανοποιημένοι.
Ποια μπορεί να είναι η εμπιστοσύνη του πολίτη σε ένα κράτος το οποίο έχει εκχωρήσει ουσιαστικά τη λαϊκή και εθνική και δημοκρατική κυριαρχία σε όλα αυτά τα εργαλεία και την εκχωρεί καθημερινά χωρίς πρόγραμμα, χωρίς σύστημα, χωρίς κάποια οργάνωση, σε διάφορους ιδιώτες που τελικά καταλήγουν στη Silicon Valley, σε κάποια εταιρεία που έχει όλα αυτά τα στοιχεία και για τον COVID 19 και για τα φορολογικά δεδομένα και τώρα σε λίγο θα έχει και για το λαθρεμπόριο χωρίς να ξέρουμε καν ποιος είναι αυτός ο οποίος είναι τελικά κυρίαρχος αυτών των δεδομένων;
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχεις και μια κυβέρνηση που δεν της αρέσει να ακούει στο κλιμάκιο της προπαγάνδας, της επικοινωνίας της Πρωθυπουργού ότι είχαμε δεν ξέρω γω πόσες χιλιάδες κρούσματα και σου λέει «ωραία θα έχουμε λιγότερα κρούσματα, θα κάνουμε λιγότερα τεστ σήμερα».
Αυτή η διαδικασία, ξέρετε, φέρνει μαζί, παντρεύει την βραχυπρόθεσμη και τη μακροπρόθεσμη απώλεια. Η βραχυπρόθεσμη απώλεια είναι η απώλεια εμπιστοσύνης του πολίτη εν μέσω πανδημίας, η μακροπρόθεσμη είναι η απώλεια της δυνατότητας αυτού του κράτους να χρησιμοποιήσει τις νέες ψηφιακές υποδομές με έναν συγκροτημένο τρόπο, έτσι ώστε να χτίσουμε τη νέα τεχνολογική επανάσταση που ελπίζω να μην τη χάσουμε κι αυτή όπως χάσαμε τις προηγούμενες.
Κύριε Υπουργέ, σας έλεγα -και χαίρομαι που σας βλέπω ξανά- τον Σεπτέμβρη στο δικό σας νομοσχέδιο για την ψηφιακή διακυβέρνηση -το διαβάζω από τα Πρακτικά της Βουλής- τα εξής: «Είναι δυνατόν το φορολογικό λογισμικό να είναι εκτός νομοσχεδίου; Είναι δυνατόν το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να μην έχει πρόσβαση στο πιο σημαντικό λογισμικό της χώρας και να παραμένει η ΑΑΔΕ εξαρτημένη από την τρόικα; Είναι δυνατόν να υπάρχουν εταιρείες στη Silicon Valley, που μπορούν να πατάνε ένα κουμπί και το Υπουργείο Οικονομικών να μην έχει πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των πολιτών;».
Έχετε τη δυνατότητα, κύριε Υπουργέ, αυτή τη στιγμή να μου δεσμευθείτε ότι αυτά τα μητρώα που θα φτιάξετε, θα τα ελέγχετε. Εγώ πιστεύω ότι δεν έχετε γιατί θεσμικά δεν πέφτει κάτω από τη δική σας εποπτεία. Ούτε από τη δική σας ούτε από τη δική μας ως Βουλή. Πέφτει κάπου στο «ανάμεσα». Το «ανάμεσα» αυτό είναι το κενό στο οποίο φύονται η διαπλοκή, η αναξιοκρατία και η ψηφιακή αναποτελεσματικότητα.
Όσο για τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, θα σας το θυμίσω για άλλη μία φορά: Ελπίζω να μην ξεχάσετε ότι αυτή η μεταφορά εθνικής κυριαρχίας της ΑΑΔΕ στην τρόικα έγινε με τη δική σας ψήφο και με τη δική σας υπογραφή. Ελπίζω να κατανοείτε ότι η ανάκτηση αυτής της εθνικής κυριαρχίας πάνω σ’ αυτά τα ψηφιακά εργαλεία απαιτεί τη ρήξη με την τρόικα, την οποία εσείς δεν κάνετε και την οποία δεν σας ακούω να λέτε ότι…
ΠΗΓΗ https://pandoros.blogspot.com/
ΗΠΑ: Δωρεάν στρατιωτική βοήθεια 38δισ.$ στο Ισραήλ-Από την Ελλάδα… απαιτούν 5δισ.$
Η ισραηλινή εφημερίδα “The Jerusalem Post”, έκανε γνωστή τη λίστα των οπλικών συστημάτων που θα αγοράσει η προμήθεια των οποίων θα καλυφθεί από την δωρεάν βοήθεια των Ηνωμένων Πολιτειών, ύψους 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε βάθος δεκαετίας (2019-2028). Ήτοι, 3,8 δισ. δολ. σε ετήσια βάση.
Στη λίστα αυτή, περιλαμβάνονται τα κάτωθι:
Μία ενισχυμένη μοίρα (25) F-35A Lightming II (που θα συμπληρώσει τα 50 μαχητικά αεροσκάφη του τύπου που έχουν ήδη παραγγείλει και παραλαμβάνουν με γρήγορους ρυθμούς)
Μια ενισχυμένη μοίρα (25) της πλέον σύγχρονης έκδοσης των μαχητικών F-15EX της Boeing, προς αντικατάσταση των παλαιότερων ισραηλινών F-15A/B.
Τέσσερα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού νέας τεχνολογίας KC-46A προς αντικατάσταση των γερασμένων Boeing-707
Δώδεκα βαρέα μεταφορικά ελικόπτερα CH-47 και δώδεκα αεροσκάφη κλίνοντος στροφείου V-22 Osprey για την αντικατάσταση 23 CH-53.
Το κόστος όλων αυτών των συστημάτων, όπως αναφέραμε, πρόκειται να καλυφθεί με την δωρεάν στρατιωτική βοήθεια των ΗΠΑ προς το Ισραήλ.
Να σημειωθεί πως την ίδια περίπου βοήθεια, ύψους 2 δισ.$ λαμβάνει και η Αίγυπτος, η οποία και Su-35 έχει παραγγείλει και MiG-29SM.
Από την άλλη πλευρά οι ΗΠΑ, όχι μόνο δεν προσφέρουν ανάλογη βοήθεια, αντίθετα ζητούν 5 δισ.$ μέσω ασκούμενων πιέσεων για την αγορά τεσσάρων παράκτιων σκαφών MMSC συν τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ 200 από το ΠΝ.
Και αυτό για να μην αναφερθούμε στα προγράμματα που έχουν ήδη πάρει όπως η αναβάθμιση των F-16, τα ελικόπτερα ΜH-60R, η αναβάθμιση των P-3 και πάει λέγοντας.
Μια Ελλάδα η οποία φαίνεται πως δεν έχει κανένα απολύτως «ειδικό βάρος» στην γεωπολιτική σκακιέρα, παρά το γεγονός ότι έχει δώσει πλήθος παραχωρήσεων και διευκολύνσεων όπως την στρατηγική βάση της Σούδας αλλά και το επίσης στρατηγικό λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, από όπου προωθούνται δυνάμεις για την ενίσχυση των ανατολικών συνόρων του ΝΑΤΟ.
Ούτε το Ισραήλ, ούτε και η Αίγυπτος έχουν Σούδα ή Αλεξανδρούπολη. Παρ΄όλα αυτά μεταχειρίζονται από τις ΗΠΑ ως «στρατηγικοί εταίροι» στην πράξη όμως και όχι στα λόγια.
Αντίθετα η Ελλάδα λαμβάνει κάτι οχήματα M1117 και μερικά πεπαλαιωμένα ταχύπλοα Mark V, να μην ξεχάσουμε και τα OH-58 Kiowa Warrior. Και κάπου εκεί τελειώνουν όλα.
ΠΗΓΗ https://iskra.gr/
Ο εξοργιστικός αμερικανικός χάρτης με την αναβίωση της οθωμανικής αυτοκρατορίας το 2050
Ο χάρτης δεν είναι κάτι νέο. Είναι μέρος του βιβλίου του 2009 «Τα επόμενα 100 χρόνια: Μια πρόβλεψη για τον 21ο αιώνα», του Τζορτζ Φρίντμαν
Ένας χάρτης του Stratfor που παρουσίασε το τουρκικό κανάλι TGRT Haber και που εμφανίζει την τουρκική επιρροή να εκτείνεται στα όρια της οθωμανικής αυτοκρατορίας και μάλιστα με εδάφη που σήμερα ανήκουν στη Ρωσία, προκάλεσε αντιδράσεις.
Ο χάρτης της επέκτασης της σφαίρας επιρροής της Τουρκίας έως το 2050, δείχνει, εκτός από την Ελλάδα και την Κύπρο, πολλές χώρες στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική να βρίσκονται υπό την κυριαρχία της Άγκυρας, αλλά όχι το Ισραήλ.
Μεταξύ άλλων «κόκκινες» εμφανίζονται: Αρμενία, Ελλάδα, ΗΑΕ, Ομάν, Μπαχρέιν, Κύπρος, Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν, Αμπχαζία, Λίβανος, Συρία, Υεμένη, Ιράκ, Κουβέιτ, Αίγυπτος, Λιβύη κ.ά.
Σύμφωνα με τον δημοσιευμένο χάρτη, η «τουρκική σφαίρα επιρροής» περιλαμβάνει επίσης χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, καθώς και τις περιοχές της νότιας Ρωσίας, συμπεριλαμβανομένης της Κριμαίας, του Κουμπάν, της περιοχής του Ροστόφ και των δημοκρατιών του Βόρειου Καυκάσου.

Ωστόσο, ο χάρτης δεν είναι κάτι νέο. Είναι στην πραγματικότητα μέρος του βιβλίου του 2009 «Τα επόμενα 100 χρόνια: Μια πρόβλεψη για τον 21ο αιώνα», του Τζορτζ Φρίντμαν, ενός Αμερικανού αξιωματικού πληροφοριών. Ο Φρίντμαν ήταν ο ιδρυτής και ηγέτης του Stratfor, μιας εταιρείας πληροφοριών που ιδρύθηκε στο Όστιν το 1996 και πολλοί το αναφέρουν ως η «σκιώδης CIA».
Ο Φρίντμαν τονίζει στο βιβλίο ότι η Ρωσία περιβάλλεται από κράτη με τα οποία έχει συγκρούσεις και κινδυνεύει πολύ εάν υπάρξει σύγκρουση μαζί τους να κατακερματιστεί. Η Τουρκία και η Πολωνία θα αποκτήσουν μια πολύ ισχυρότερη γεωστρατηγική θέση την επόμενη περίοδο και θα γίνουν περιφερειακοί ηγέτες, αναφέρει μεταξύ άλλων.
Η Γουινέα κήρυξε και επισήμως επιδημία Έμπολα καθώς καταμετρά τους πρώτους νεκρούς
Το κράτος της Γουινέας στην Αφρική κήρυξε και επισήμως πως αντιμετωπίζει νέα επιδημία του ιού έμπολα σε μία περίοδο που ολόκληρη η υφήλιος μαστίζεται και από την πανδημία κορωνοϊού.
Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι πέθαναν τα τελευταία 24ωρα από τον ιό στη χώρα, ενώ έχουν διαπιστωθεί ακόμα τέσσερα κρούσματα. Και οι εφτά εκδήλωσαν συμπτώματα όπως διάρροια, εμετό και αιμορραγία μετά από την κηδεία μιας νοσοκόμας στην οποία είχαν παραστεί. Η νοσηλεύτρια από τη Γκουέκε είχε αρρωστήσει στα τέλη του Ιανουαρίου και ετάφη την 1η Φεβρουαρίου.
Οι αρχές εκφράζουν φόβο για περισσότερα κρούσματα. «Ανησυχούμε πραγματικά», δήλωσε ο υπουργός Υγείας της Γουινέας Ρεμί Λαμάχ. Οι υπεύθυνοι διαβεβαίωσαν πως η χώρα θα παραλάβει νέα εμβόλια για τον ιό με τη μεσολάβηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Από το 2013 έως το 2016 περισσότεροι από 11.000 άνθρωποι πέθαναν στη Δυτική Αφρική από την επιδημία έμπολα που είχε ξεκινήσει και πάλι από τη Γουινέα.
Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης εκείνης της επιδημίας, που έπληξε κυρίως την Γουινέα, τη Λιβερία και τη Σιέρα Λεόνε, είχαν δοκιμαστεί διάφορα εμβόλια τα οποία χρησιμοποιήθηκαν στη συνέχεια επιτυχώς και για τα ξεσπάσματα του έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.
«Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έιναι σε πλήρη επιφυλακή και επικοινωνία με τον παρασκευαστή του εμβολίου, για να διασφαλίσει πως οι απαραίτητες δόσεις θα είναι διαθέσιμες το ταχύτερο δυνατό» για την μάχη με τον ιό, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΠΟΥ στη Γουινέα Άλφρεντ Τζορτζ Κι-Ζέρμπο.
Εκτός από το εμβόλιο, τα φάρμακα που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό επιβίωσης των ασθενών.
Οι κηδείες σε μικρές κοινότητες αποτελούν συχνά αιτία εξάρσεων, καθώς κατά παράδοση πολλοί άνθρωποι βοηθούν στο πλύσιμο μιας σορού. Τα πτώματα των νεκρών αποτελούν κυριολεκτικά τοξική πηγή του έμπολα ενώ η περίοδος εκκόλαψης κυμαίνεται από δύο ημέρες έως τρεις εβδομάδες. Οι ασθενείς συνήθως πεθαίνουν από αφυδάτωση ή πολλαπλή κατάρρευση οργάνων.
Ο έμπολα μεταδίδεται από μολυσμένα ζώα όπως χιμπατζήδες, νυχτερίδες και αντιλόπες των δασών. Μη εξημερωμένα ζώα που σκοτώνονται για τροφή αποτελούν την «δεξαμενή» του έμπολα στη φύση. Από άνθρωπο σε άνθρωπο ο ιός μεταδίδεται με την άμεση επαφή, την ανταλλαγή σωματικών υγρών και εμμέσως σε μολυσμένο περιβάλλον.
Όλα τα επιβεβαιωμένα κρούσματα έχουν απομονωθεί σύμφωνα με το υπουργείο υγείας και γίνεται ιχνηλάτηση των άμεσων επαφών. Η περιοχή του νέου ξεσπάσματος είναι χονδρικά η ίδια με το επίκεντρο της επιδημίας του 2013.
Με πληροφορίες από BBC
ΠΗΓΗ https://www.lifo.gr/
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ: Ο ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ.
Μυστηριώδεις μεγάλιθοι βάρους χιλιάδων τόνων, δημιουργούν ένα από τα μεγαλύτερα

Η είσοδος του Μπάαλμπεκ σήμερα είναι από τα ανατολικά, μέσα από τα προπύλαια
Χαλκού, δηλαδή γύρω στα 2900 π.Χ. - 2300 π.Χ.. Οι Φοίνικες λάτρευαν στη συγκεκριμένη πόλη
τον θεό του Ήλιου της δικής τους μυθολογίας, το θεό Βάαλ.
Η πόλη ξεκίνησε να ακμάζει το 323 π.Χ., όταν ο Μέγας Αλέξανδρος πέθανε,
το έτος δηλαδή που προσαρτήθηκε στο βασίλειο των Πτολεμαίων.
Τότε μετονομάστηκε σε Ηλιούπολη από τους Έλληνες, τιμής ένεκεν στο θεό προστάτη της,
τον Βάαλ.
της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων της χώρας. Τα μνημεία προστατεύτηκαν,
από στρατιωτικές δυνάμεις, τη περίοδο του εμφυλίου πολέμου του Λιβάνου,
που ξεκίνησε το 1975 και τελείωσε το 1990. Το 1984 η UNESCO ανακήρυξε
το Μπάαλμπεκ ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
Ο ναός στο Μπάαλμπεκ είναι ένα μνημείο τουλάχιστον 2.000 ετών που δημιουργήθηκε
του Βάαλ-Χαντάντ.
και άλλοι 8 από αυτούς τους αποσυναρμολόγησαν οι Βυζαντινοί ύστερα από διαταγές του
Ιουστινιανού για να διακοσμήσουν την Αγία Σοφία.
Οι αρχικές εκτιμήσεις ήταν πώς επρόκειτο για ναό αφιερωμένο στον Ελληνικό θεό Δία.
ή ήταν τόπος προσγείωσης διαστημοπλοίων!
Σύμφωνα με κάποιους αρχαιολόγους, ο ναός σίγουρα χτίστηκε από τους Έλληνες,
στο Μπάαλμπεκ δεν ταιριάζει σε κανέναν γνωστό πολιτισμό. Και, ίσως, να είχε αρχικά
χρησιμοποιηθεί για κάποιο μυστηριώδη σκοπό.
κιόνων, που έκτισε ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Καρακάλλας. Ο δρόμος οδηγεί στην μεγάλη
ορθογώνια πλατεία, διαστάσεων 110 επί 135 μέτρων, η οποία είναι κλειστή από τις 3 της πλευρές
από μια αψιδωτή στοά. Στα δυτικά της πλατείας βρίσκεται μια μεγάλη εξωτερική κλίμακα,
πλάτους 45 μέτρων,που οδηγεί στην εξέδρα με την πρόσοψη του ναού.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΠΟΛΙΤΗ
το ναό του Βάαλ-Χαντάντ. Όρθιοι παραμένουν 6 κίονες, κορινθιακού ρυθμού,
από τους 19 στο ανατολικό περιστύλιο και άλλοι 8 από αυτούς τους αποσυναρμολόγησαν
οι Βυζαντινοί ύστερα από διαταγές του Ιουστινιανού για να διακοσμήσουν την Αγία Σοφία.
Όλοι οι κίονες στο ναό ήταν 54 και ο ναός είχε πλάτος 50 μέτρων, 90 μέτρα μήκος και 20 μέτρα ύψος.
βάρους 400 τόνων, ύστερα πάνω σε αυτούς τους ογκόλιθους τοποθετήθηκαν 3 άλλοι μονόλιθοι
άνω των 750 τόνων έκαστος, σχηματίζοντας το «τρίλιθον», ένα επιβλητικό κατασκεύασμα.
άλλοι υποστηρίζουν ότι ήταν αφιερωμένος στη θεά Τύχη.










